با توجه به تکمیل کلیه مراکز اقامتی استان و شهرستان ‌های اطراف کمیته اضطراری خدمات سفر شامگاه پنج شنبه اول فروردین ماه 98 با حضور مسئولان استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ شامگاه دیروز کمیته اضطراری خدمات سفر با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار، مدیرکل میراث فرهنگی و جمعی دیگر از مسئولان استان با توجه به تکمیل کلیه مراکز اقامتی استان و شهرستان ‌های اطراف تشکیل جلسه داد و در مورد اسکان مسافران تصمیم گیری شد.

"سید مصطفی فاطمی" مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد و دبیر ستاد خدمات سفر استان با اشاره به تکمیل مراکز اقامتی و مدارس استان و شهرستان‌ های اطراف گفت:در اولین روز از فروردین ماه سال ۹۸ در استان یزد شاهد افزایش ۱۶۰ درصدی مسافران بودیم که باعث تکمیل کلیه ظرفیت های اقامتی در سطح استان و شهرستان های اطراف شده است.

فاطمی ادامه داد: با توجه به تصمیم کمیته اضطراری خدمات سفر استان تمامی حسینیه ها، ورزشگاه‌ ها و نمایشگاه ‌های موجود در سطح استان برای کمک به اسکان میهمانان آماده سازی می شود.

دبیر ستاد خدمات سفر استان تصریح کرد: این روند برای فردا تشدید خواهد شد و به احتمال زیاد فردا هم در شرایط بحرانی اسکان باشیم که از تمامی شهروندان خواستاریم که در صورت خالی داشتن خانه و مجموعه‌ های اقامتی به ستاد اسکان استان اطلاع دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در پایان بیان کرد: داروخانه ‌ها و مراکز سوخت و همچنین سایر دستگاه‌های خدمت رسان در این شرایط بحرانی در آماده باش کامل خواهند بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا