زاده رحمانی سال 97 را سالی موفق برای شهرستان بافق در بحث های عمرانی و اقتصادی دانست و افزود: با آمادگی کامل وارد سال 98 می شویم و بدون شک با همدلی و وحدت بین مسئولان اوضاع مدیریت می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بافق در سال 97 صبح امروز با حضور مسئولان در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار بافق پیشاپیش با تبریک حلول ماه رجب،میلاد امیرالمومنین(ع) و سال جدید امیدوار شد سال 98 مملو از آرامش و آسایش برای کشور باشد.وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ضمن ادای احترام به مقام شامخ آنان برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی نمود و از خداوند متعال تداوم توفیق روز افزون برای دولتمردان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهان شد.

زاده رحمانی سال 97 را سالی موفق برای شهرستان بافق در بحث های عمرانی و اقتصادی دانست و افزود: در پروژه های عمرانی که بزرگترین آن بزرگراه یزد – بافق بود به پایان رسید و ما امسال دیگر دغدغه عبور و مرور مسافرین نوروزی را نداریم و پیش بینی می شود امسال تعداد گردشگران و مسافرین نوروزی بیشتر از سال گذشته باشد.

وی با بیان اینکه بافق خیلی خوب معرفی شده و از میانگین استان و کشور بالاتر است، امیدوار شد میزبانان خوبی برای هموطنانی که از سایر نقاط کشور به شهرستان بافق می آیند،باشیم.

فرماندار بافق در بحث سایر پروژه های زیر ساختی با اشاره به اتمام گازرسانی به منطقه سبزدشت بافق و محلات اطراف شهر اظهار کرد: در حال حاضر گازرسانی به دهستان کوشک آغاز شده که کار با قوت جلو می رود،آسفالت 35 کیلومتر از راه های روستایی و بهسازی باند قدیم جاده بافق – یزد تا مسجد ابوالفضل(ع) نیز صورت گرفته و فردا عصر با حضور استاندار یزد احداث باند دوم جاده بافق – بهاباد آغاز می شود. در حوزه درمان کارهای بزرگی در بحث فضای فیزیکی و کفیت درمان انجام گرفت و در بحث مدارس مثال زدنی هستیم.

 وی در خصوص حضور ملی و مذهبی، با بیان اینکه جمعیت راهپیمایان در 22 بهمن بر اساس میانگین کشور 15 درصد افزایش یافته و در بافق این میزان بیشتر بوده است،افزود: به جهت تبلیغات و تاکید هایی که از سوی فرمانداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان صورت گرفت و درخواست شد تا ادارت فعالیت های دهه فجر خود را مستند سازی کنند، که اداره شهرداری، ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران به خوبی این کار را انجام دادند و از آنان تشکر میکنم.

زاده رحمانی با اشاره به رویداد ها و فراز و نشیب های سال 97 اظهار کرد: با آمادگی کامل وارد سال 98 می شویم  و بدون شک با همدلی و وحدت بین مسئولان اوضاع مدیریت می شود.

این مقام مسئول با اشاره به دوم اسفند ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در برخی از شهرهای کشور میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داریم که ما به آن احتیاجی نداریم، چرا که اعضای شورای بافق در صحت و سلامت کامل هستند و لازم می دانم از همراهی و تعامل مسئولان شورای شهر و شهرستان با فرمانداری تشکر کنم.

وی با عنوان کسب رتبه نخست فرمانداری بافق در ارزیابی فرمانداری های استان،گفت: شاخص های این ارزیابی حقوق شهروندی ،سلامت اداری و… بود که فرمانداری بافق با کسب امتیاز  1205/47 رتبه نخست را به خود اختصاص داده با درصد تحقق برنامه ها که 80/36 است.

امام جمعه بافق نیز کسب رتبه اول فرمانداری بافق در ارزیابی استان را همانند گل رزی دانست که در کویر روییده و افزود:  این نشان دهنده مدیریت قوی است و افتخار می کنیم که با وفاق، دوستی،صمیمتی که وجود دارد در مقابل برخی حرکت ها عکس العملی نشان نمی دهیم و همه را تحمل کردیم تا شهرمان در امنیت کامل به سر ببرد و این حاصل وحدتی است که در بین مسئولان وجود دارد .

وی با بیان اینکه هر کجا صدای نفاق، دوگانگی و تخریب بلند شود آن فرد دین ندارد، تصریح کرد: باید در کنار یکدیگر برای مردم نظام و کشور گام برداشت.

سلیمانی علیرغم مشکلات و کمبود بودجه در سال 97 اما آن را به فال نیک گرفت و افزود: بحمدلله جاده بافق – یزد به پایان رسید و بیمارستان نیز افتتاح شد.

این روحانی وحدت را رمز موفقیت برای رفع مشکلات دانست و اظهار کرد: به مردم امید دهید، ما توانمند و قدرتمند هستیم و می توانیم با امکانات موجود مسائل را حل کنیم .منبع:آفتاب بافق/











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا