سومین جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور مدیرعامل،معاونین و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان به میزبانی هلال احمر شهرستان بافق تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح های نوروزی گفت: با توجه به طرح های نوروزی هلال احمر در نوروز 98 و لزوم فرهنگ سازی در خصوص رعایت نکات ایمنی جاده ها لازم است مسئولین طرح های نوروزی در شهرستان ها با اتخاذ تمهیدات لازم, خدمات بهتری را به هموطنان ارائه دهند.

وی اهداف اصلی از اجرای طرح های نوروزی  راکمک به کاهش تصادفات در جاده های استان عنوان کرد وافزود: کاهش زمان طلایی ارائه خدمات  پیش بیمارستانی در تصادفات وارتقاء سطح کیفی خدمات هلال احمر همگام با افزایش رضایتمندی مراجعین و خدمات گیرندگان از اهمیت بسزایی برخوردار است که قطعا امسال در طرح نوروزی جایگاه ویژه ای در اهداف طرح خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه از تمامی ظرفیت های جمعیت هلال احمر به منظور ایجاد سفر سالم برای هموطنان استفاده می کنیم، از اجرای آموزش‌های همگانی هدف‌دار و استفاده از ظرفیت پزشکان و پرستاران داوطلب در ایام نوروز نیز استفاده گردد.

حرازی زاده بیان داشت : با توجه به سفرهای نوروزی و ضرورت ارائه خدمات با کیفیت بالا به هموطنان در این ایام، اهمیت هم‌افزایی و مشارکت معاونت‌ها و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان در طرح ملی خدمات نوروزی دوچندان خواهد بود.  

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت مستندسازی خدمات هلال احمر بویژه در ایام نوروز و طرح های اجرایی هلال احمر بیان کرد : تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران ها و همچنین فعالیت  امدادی و بشردوستانه جوانان، داوطلبان و نجاتگران این جمعیت نیز باید به گونه ای زیبا مستند شود تا مفاهیم ارزشمند ایثار و جانفشانی به خوبی منتقل شود چرا که گاهی تاثیر مشاهده یک عکس با مفاهیم عمیق بسیار بیش تر از مطالعه ده کتاب است.

همچنین در این جلسه معاون امداد و نجات ، معاون امور جوانان و مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان استان طرح های نوروزی طیق دستورالعمل ارسالی از مرکز را تشریح نمودند و ضمن تشکر خواستار  همکاری شعب در بهتر برگزار شدن طرح های نوروزی نسبت به سال های گذشته شدند.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه کلیه همکاران ، عملکرد و مشکلات و مسائل مربوط به حوزه کاری خود را مطرح نمودند و راهکارها مختلفی برای بهبود هرچه بهتر مسائل مربوط را ارائه کردند و همچنین به ارائه نکات و پیشنهادات درخصوص اجرای بهتر طرح ملی امداد و نجات و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی پرداختند و چالش های پیش رو را مطرح و بررسی کردند.

 

  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا