مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در سفر یک روزه خود به شهرستان بافق از عضو شورای اجرایی هلال احمر بافق تقدیر و به ایشان بعنوان مدیریت جدید سنگ آهن بافق تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال  احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در سفر خود به شهرستان بافق از آقای رضا فلاح عضو  شورای اجرایی هلال احمر بافق تقدیر و به ایشان سمت جدید مدیریت سنگ آهن بافق  تبریک گفت .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار افزود :  با همکاری سنگ آهن بافق بتوانیم کارها و فعالیت های خوبی در زمینه هلال احمر و آموزش امداد و .... داشته باشیم و بتوانیم قدم مثبت و موثری در مبحث آموزش داشته باشیم.

حرازی زاده بیان داشت : انشالله با مدیریت جدید سنگ آهن بافق که خود از مجموعه هلال احمری و عضو شورای اجرایی هلال احمر بافق می باشند در این راستا همکاری و تفاهم نامه ای داشته و از پتانسیل مربیان مجرب هلال احمر در مجموعه سنگ آهن استفاده گردد.

 در ادامه این دیدار فلاح عضو شورای اجرایی هلال احمر و مدیریت سنگ اهن بافق نیز قول مساعد و همکاری بیشتر را با مجموعه هلال احمر داد و خواستار بیشتر تعاملات دو مجموعه شد.

در پایان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان باهدا گل و لوح تقدیر از مدیریت سنگ آهن و عضو شورای اجرایی هلال احمربافق بواسطه خدماتی همچون ( داوطلب نمونه و فعال هلال احمر،تهیه بسته های غذایی و بهداشتی در طرح های هلال احمر همچون فرشتگان رحمت و همای رحمت و ...، همکاری در خرید تجهیزات اداری و امدادی ،مساعدت در امر لجستیک هلال احمر بافق و ...... ) تقدیر نمود که متن لوح تقدیر بشرح ذیل می باشد:

جناب آقای رضا فلاح

عضو محترم شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق

انتصاب بجا و شایسته  حضرتعالی به سمت مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران   بافق  را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم . تجربه حضور جناب عالی در سمت های مدیریتی پیشین به خوبی نشان دهنده آشنایی و اشراف شما به مسائل گوناگون و استراتژیک است و بدون تردید راهبردهای حضرت عالی می تواند شکوفایی و پیشرفت بیش از پیش ارکان عرصه صنعت و معدن در شهرستان بافق به ویژه جمعیت هلال احمر را موجب شود .

بدون شک این انتصاب شایسته ، نشأت گرفته از مدیریت کارا ، تخصص ، تجریه و تعهد  بالای حضرتعالی در دوره ها و مسئولیت های مختلف است که موجبات رشد و ارتقای مجموعه صنعت و معدن  را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می توان افقی روشن و آینده ای پر از امید را برای جامعه هدف که می توان به جرات گفت تمام مردم بافق است را، متصور شد.

اینجانب به نمایندگی خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان یزد ، ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرت عالی به مقام مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -  بافق ، از خداوند بزرگ برای شما موفقیت روز افزون را مسئلت دارم                                                                                                                                                                                                                                                                               

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا