سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری مراسم روز درختکاری با هدف ترویج درخت کاری و حفظ منابع طبیعی در کانون غنچه های آفرینش و کانون های دانشجویی فرهنگیان در پردیس های خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) و برادران شهیدان پاکنژاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید مهدی حسینی سر پرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد عنوان کرد: همزمان با پانزدهم اسفند ماه روز درختکاری مراسم کاشت نهال با هدف ترویج درختکاری در کانون غنچه های آفرینش و کانون های دانشجویی فرهنگیان در پردیس های خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) و برادران شهیدان پاکنژاد  با عنوان طرح های بنشانیم درخت و نهضت سبز برگزار شد .

حسینی با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه، احیا و ترویج فرهنگ احترام به طبیعت است؛ افزود: این کار خدا پسندانه در ما مردم سخت کوش یزد از سال های بسیار دور وجود داشته و امیدواریم ما هم به عنوان جمعیت هلال احمر نقش موثری در این زمینه داشته باشیم و بتوانیم روحیه صلح و دوستی را تقویت و محیطی با نشاط ایجاد کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: از جمله فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان خواهران برگزاری نمایشگاه گل و گیاه که استقبال خوب دانشجویان و اساتید را در پی داشت و همچنین در کانون غنچه های هلال آفرینش، نونهال با مفاهیمی همچون فواید درختکاری، نحوه نگهداری درختان و گیاهان، عوامل موثر در رشد گیاهان و ... آشنا شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا