فرماندارمیبد در آیین تجلیل از برترین‌های کنکور 97 میبد با اشاره به سخنان دکتر شریعتی، خطاب به دانش آموزان گفت: بسیار مهم است که جدا از این‌که شما درس می‌خوانید چگونه زیستن را نیز بیاموزید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، آیین تجلیل از برترین‌های کنکور 97 میبد به‌پاس کسب رتبه برتر استان برای بیست و دومین سال متوالی با حضور «حسین فلاح» فرماندار، جمعی از مسئولین و دانش آموزان رتبه‌های برتر در سالن سینما طوبی برگزار شد.

فرماندارمیبد در این مراسم گفت: همه شما دانش آموزان با درس خواندن خود آینده‌ساز مملکت هستید، همچنین مهم است در کنار درس خواندن چگونه زیستن، احترام گذاشتن، اخلاق و چگونگی بالا بردن آستانه تحمل را نیز یاد بگیرید.

حسین فلاح در ادامه اظهار داشت: شما دانش آموزان در آینده دکتر، مهندس، معلم، عالم و.. می‌شوید و باید از این علم خود در خدمت به جامعه استفاده کنید.

فلاح افزود: شما به هر مقامی رسیدید باید اخلاق و مرام پدر و مادرهایتان را پاس داشته و به زیردستان خود خدمت کرده و به نیازمندان در جامعه با بذل خدمت خود خدمت‌رسانی کنید.

وی تصریح کرد: شما دانش آموزان 22 سال است که شما افتخارآفرین هستید و ان‌شاءالله سال آینده نیز بتوانید برای همه معلمین، مدیران، مربیان، روسای آموزش‌وپرورش و به‌ویژه شهیدان و ایثارگرانی که با جان‌فشانی خود امنیت را در جامعه برقرار کردند؛ افتخارآفرینی کنید.

در این مراسم از رتبه‌های برتر و اول شهرستان با اهدای لوح تقدیر، تندیس افتخار و هدایایی تقدیر شدند.

در پایان نیز پرچم نفر اول کنکور سراسری شهرستان توسط دانش آموزان دختر و پسر برتر سال 97 به دست نفرات برتر سال آینده داده شد تا این مسیر موفقیت همچنان تداوم داشته باشد.

خواندن پیام تبریک امام‌جمعه میبد و نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، تماس تلفنی تبریک استاندار یزد و رئیس صداوسیمای مرکز یزد به دانش آموزان، تجلیل از پروفسور کریم زاده و دکتر مسعود جندقی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا