کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از پایان مراحل برگزاری مسابقه کتابخوانی «چلچراغ» با معرفی و اهدای جوایز برگزیدگان این مسابقه خبر داد.

 احسان عابدی در این خصوص گفت: برنامه رادیویی «چلچراغ»، شامل سلسله مسابقات کتابخوانی بود که در 40 قسمت به منظور  نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت صدا و سیما، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و با محوریت کتاب‌های مربوط به انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در هر قسمت از این برنامه رادیویی، با طرح یک سوال از کتاب‌های منتخب، شنوندگان در طول هفته فرصت داشتند در مسابقه شرکت کنند و با استفاده از کتاب به گزینه صحیح پاسخ دهند که مقرر شد در پایان هر هفته نیز به سه نفر از شرکت‌کنندگان که پاسخ درست داده بودند، به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شود.

عابدی خاطرنشان کرد: برنامه عصرگاهی چلچراغ به تهیه کنندگی علیرضا سازگاری در پایان هر هفته از رادیو یزد پخش می‌شد که طی آن، کتاب مسابقه توسط کارشناسان کتابخوانی و کتابداران معرفی می‌شد و در بخش دیگری از برنامه نیز یکی از کتابخانه‌های عمومی استان توسط مسئول کتابخانه مربوطه معرفی می‌شد.

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: در بخش مسابقه کتابخوانی این برنامه مشارکتی که در قالب چهل قسمت، چهل کتاب و کتابخانه معرفی شد، بیش از 32 هزار نفر شرکت کردند که اهدای جوایز برندگان از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد آغاز شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا