نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در شورای اداری شهرستان ابرکوه گفت: از استاندار یزد می‌خواهم به همه ‌فرمانداران، مسئولان و کارکنان ادارات ‌فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ کند که این بیانیه را به دقت مورد مطالعه قرار دهند تا در همه فعالیت‌های پیش روی خود، نقشه راه قرار دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه، روز جمعه ٢٤ اسفندماه با حضور "‌آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد، ‌"‌احمد ترحمی" ‌معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار، ‌"‌عباس حیدری" ‌مدیرکل حوزه استاندار، ‌"‌حجت الاسلام عباس زارع" ‌مشاور استاندار در امور روحانیون، ‌"‌حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی" ‌امام جمعه، "‌محمد کاظمی نسب" ‌فرماندار ابرکوه و اعضای شورای اداری این شهرستان در فرمانداری ابرکوه برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان در این نشست با اشاره به اینکه رویش‌هایی که در انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته نشان دهنده اصلات آن است، ‌بیان کرد: دشمنان بر روی انحراف در نسل جدید انقلاب برنامه‌ریزی بسیار زیادی انجام داده‌اند اما تمام نسل‌های انقلاب همچنان دشمنان را ناامید کرده و می‌کنند.
"‌آیت الله محمدرضا ناصری" با اشاره به اینکه قرار گرفتن ما در چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران، بهترین فرصت برای بازنگری در ارتباط با عملکردمان در سال‌های قبل است، خاطرنشان کرد: تمام ارگان‌ها به بررسی دقیق و اساسی در ارتباط با عملکرد خود بپردازند.
امام جمعه یزد تصریح  کرد: این محاسبه و بررسی دقیق وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما قرار گرفته و باید نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتی که در فعالیت‌هایمان داشتیم، اقدامات لازم را انجام دهیم.
‌وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک مرحله از تحقق ظهور حضرت امام زمان(عج) است، ‌گفت: جمهوری اسلامی ایران برگرفته از ارزش‌های اسلامی است و باید از این ارزش‌ها به درستی حراست و محافظت کنیم.
آیت الله ناصری به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه تاکید کردند که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب همیشگی است و دلیل این موضوع هم پایه‌های انقلاب که برگرفته از ارزش‌های اسلامی و قیام حضرت امام حسین(ع) است.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: از استاندار یزد می‌خواهم به همه فرمانداران، مسئولان و کارکنان ادارات ‌ابلاغ کند این بیانیه را به دقت مورد مطالعه قرار دهند ‌تا در تمام فعالیت‌های پیش روی خود، نقشه راه قرار دهند.
‌امام جمعه یزد در پایان سخنان خود بر ضرورت وجود نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: نشاط باید در جامعه وجود داشته باشد و زمینه‌های آن هم فراهم شود اما این موضوع نباید به بهانه‌ای برای شادی‌های نادرست و حرام تبدیل شود.
امام جمعه ‌شهرستان ابرکوه نیز در این نشست بیان کرد: ابرکوه تمام زوایا و روزنه‌های امید را به لطف خداوند داراست.
"حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی" خاطرنشان کرد: این شهرستان آینده‌ای موفق و پرتلاش را در پیش رو دارد و مدیرانی پا به کار، مردمی صبور و کوشا و مسئولانی پر تلاش در این شهرستان در حال فعالیت ‌هستند و همه این موارد مولفه‌هایی برای رقم خوردن موفقیت برای این شهرستان است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا