مراسم اعتکاف در بهترین مکان،بهترین زمان و با بهترین عمل انجام می گیرد امام جمعه مهریز گفت: مراسم اعتکاف در بهترین مکان مسجد، بهترین زمان ماه رجب و با بهترین عمل روزه انجام میگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین گفت: میلاد امام علی علیه السلام همزمان شده همزمان شده است با آغاز سال جدید ایشان نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند.

وی افزود: اعتکاف یکی از جامع ترین زیباترین مراسم عبادی مسلمانان که در بهترین مکان بهترین، مسجد بهترین زمان ماه رجب و با بهترین با بهترین عمل روز انجام میگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محی الدینی ادامه داد: اعتکاف یکی فرصتی است برای تفکر، خوب اندیشیدن آشتی با خدا یک نوع تمرین بندگی است.

وی با اشاره روز ملی صنعت نفت و تبین سخن رهبری گفت: باید درآمدهای نفتی به عنوان ذخایر، سرمایه های ملی و میراث کشور و ملت تبدیل و وابستگی به این درآمد را کم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محی الدینی با تبریک فرا رسیدن میلاد امام جواد (ع) ادامه داد: حضرت جواد(ع) الگوی در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، تقوا و پرهیزکاری با توجه به امامت رسیدن ایشان در سن جوانی الگویی مناسبی برای جوانان امروز هستند.

وی ضمن تسلیت رحلت یادگار امام راه حل سید احمد خمینی افزود: سید احمد خمینی از شخصیتهای انقلابی دارای مواضع روشن در مقابله با توطئه های استکبار و به تعبیر مقام معظم رهبری خادم صدیق و مدافع قاطع اصول انقلاب اسلامی بودند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا