استاندار یزد در مراسم رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۸ نیروی انتظامی استان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی همه دستگاه های مسئول در امر استقبال از مسافران نوروزی گفت: استان یزد در سایه همدلی، همراهی، صمیمیت و تعامل ‌موثر همه دستگاه‌ها و نهادهایی که در رابطه با مسافران نوروزی مسئولیت دارند، آماده میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۸، روز پنج شنبه ۲۳ اسفندماه با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "عباس حیدری" ‌مدیرکل حوزه استاندار، "سردار محمدرضا میرحیدری" فرماندهی نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.
استاندار یزد در این رزمایش با تقدیر از همه دستگاه ها، نهادها و سازمانهایی که در اجرای طرح نوروز ۹۸ مشارکت دارند، از آمادگی کامل استان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: استان یزد با دیرینگی و سابقه نظم و امنیتی که از ابتدا تا به امروز داشته باید در نوروز ۹۸ نیز پیام نظم و امنیت را به سراسر کشور منعکس کند.
وی افزود: خوشحالم که در سایه همدلی، همراهی، صمیمیت ‌و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهایی که در رابطه با مسافران نوروزی در استان مسئولیت دارند، امنیت، نظم و آرامش خاطر برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم شده است.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات پلیس ‌و همکاری نهادهای مختلف، موجب شد تا در سال گذشته عملکرد موفقی در کاهش تصادفات به ویژه در بخش جاده‌ای داشته باشیم.
طالبی با بیان اینکه با این ظرفیت ها و توانی که در درون هر کدام از دستگاه های دخیل در این حوزه وجود دارد می‌توانیم عملکردمان را به ویژه در ایام نوروز بهبود بخشیم، گفت: یقینا ایام نوروز، نمود عینی توانمندی و ظرفیت بالای استان یزد در حوزه مدیریت، نظم و امنیت خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه آمار حوادث جاده ای و تصادفات استان در فروردین ماه بالاتر از سایر ماههاست، هرچه بتوانیم تصادفات و تلفات را در این ایام کاهش دهیم، این مهم تاثیر خود را بر آمار کل سال خواهد داشت و قطعا اینگونه آرزوی همه ما در تحقق کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و دستیابی به یک آمار معقول تر محقق خواهد شد.
طالبی با بیان اینکه پس از ثبت شهر یزد به عنوان شهر میراث جهانی نگاه ویژه‌ای به استان یزد معطوف شده، افزود: مطمئناً با تعامل، همکاری و همراهی مشترکی که همه دستگاه ها در موضوعات مختلف استان دارند و نمود آن را میتوان در شورای تامین استان، ستاد خدمات سفر نوروزی و مسائل جاده ای دید، شرایطی فراهم خواهد شد تا جایگاه استان یزد به عنوان مقصدی که برای گردشگران خارجی و داخلی بسیار مهم است، به مردم و مسافران ‌بهتر از گذشته معرفی شود.
استاندار یزد ابراز امیدواری نمود با شرایط مطلوبی که برای استقبال و خدمات دهی به مسافران نوروزی در استان فراهم شده، این عزیزان با رعایت تمامی مسائل ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی به استان یزد وارد شده، با امنیت و آرامش خاطر کامل از اماکن تاریخی و طبیعی استان بازدید نموده و با خاطره ای خوش استان یزد را ترک کنند.
گفتنی است استاندار یزد در پایان سخنان خود، فرمان آغاز رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۸ فرماندهی نیروی انتظامی استان را خطاب به تمامی یگانها و دستگاه های تابعه صادر نمود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا