امام جمعه شهرستان مهریز گفت: نهضت عملی امام باقر (ع) الگوی عملی نسل جوان برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان مهریز حجت السلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک میلاد امام باقر (ع) گفت: نهضت عملی امام باقر (ع) الگوی عملی نسل جوان برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی با نگاه و روحیه انقلابی است.

وی افزود: جوانان با عبرت گرفتن از گذشته و عمل جهادی که در بیانه گام دوم انقلاب توسط رهبری بیان شد می تواند مسؤلیت های مهمی را بر عهده بگیرند.

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: یکی از اصلی ترین مشکلات امروزه جامعه ایران گرانی های افسار گسیخته ای است که مردم و مسئولان تبدیل به معضل مهمی شده و همه افراد جامعه را دچار چالش کرده اند و دشمنان می خواهد از این نمد برای خود کاهی بدوزند.


وی با اشاره به انتصاب رئیس جدید قوه قضایه حجت السلام ابراهیم رئیسی تصریح کرد: امیدواریم با انتصاب ایشان تحولات خوبی در مبارزه با فساد که از ضروریات کشور است انجام شود.

امام جمعه مهریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت: خون شهیدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده و باید یاد و خاطره آنها زنده نگه داشته شود

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: وظیفه بنیاد شهید انقلاب اسلامی احیاء، ترویج فرهنگ شهادت طلبی، تجلیل، تعظیم و تکریم خانواده های شهدا و ارئه خدمت ارزنده و در خور به این عزیزان است.

وی با تبریک حلول ماه رجب افزود: سه ماه رجب، شعبان و رمضان از فضیلت زیادی بر خوردار است از فاضایل این ماه روزه داری و چند برابر شدن اعمال نیک و محو شدن گناهان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا