یزدفردا:حبیب حسن زاده بافقی در اردوی دانشجویان مهندسی معدن یزد : استفاده از منابع سرشاری که در کشور وجود دارد همراه با محصولات با ارزش افزوده آن توأمان میتواند توطئه تحریم دشمن را ناکام بگذارد .   
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در این اجتماع دانشجویی ضمن خوش آمد گوئی به اساتید و دانشجویان از بافق بعنوان موطن مؤسس فکری حوزه علمیه قم و مجاهد شهید فریضتین حضرت آیه الله حاج شیخ محمد تقی بافقی و شاعر شوریده دل کمال الدین محمد وحشی بافقی نام برد و گفت : اینجا به گنجینه معادن ایران معروف است و باید به حسب همین دارائی مردمانش از بهترین ها برخوردار باشند نه اینکه مثل زمان گذشته و ظاغوت تنها به استخراج معادن اکتفاء نمایند ولی مردمان آن در محرومیت بسر ببرند .
وی ادامه داد : قریب یک دهه است به یمن حضور فرزندان این شهرستان در مجموعه مدیریتی کلان شرکت شاهد دوران گذر هستیم ، گذر از یک کانون معدنی صرف و تبدیل شدن به کانون صنعتی و معدنی و همین امر میتواند علاوه بر سرعت بخشیدن به چرخ اقتصاد کشور ، برای این مردم سخت کوش و مؤمن، رفاه و آسایش بدنبال داشته باشد و شکی نیست که به ثمر نشستن طرح های جوار معدنی میتواند افق آینده جوانان این خطه دلاور پرور را نیز روشن و امید بخش قرار دهد .
حبیب حسن زاده بافقی با بیان اینکه اکنون که چغارت پیر دوران کهنسالی خود را طی مینماید اظهار داشت : باید برای تأمین خوراک صنایع جوار معدنی و فولادی خود بدنبال خوراک باشیم و این خوراک مورد نیاز ما را خدای بزرگ در جوف زمین و در همین شهر قرار داده است و سزاوار نیست که دیگران به هر عنوان و مقامی بخواهند آنومالی های موجود را بنام خود و به کام شرکاء از این شهر ببرند و به بهاء ویرانی آینده جوانان این خطه، دنیای بی ارزش خود را آباد نمایند .
مدیر روابط عمومی شرکت درادامه با قرائت آیه 55 سوره یوسف و خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت : شما بر اساس فرمان خداوند متعال بر خزائن الارض که همان معادن است باید امین باشید و این امانت را به نحو احسن حفاظت کنید و آینده کاری شما تنها با تعهد و تخصص است که میتوانید راه تعالی و رشد جامعه اسلامی را هموار نمائید .
حسن زاده بافقی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه دانشجویان و جوانان میهن اسلامی ، آنان را به تحصیل و تهذیب در همه مراحل زندگی توصیه نمود .

گفتنی است:مدیر روابط عمومی سنگ آهن مرکزی قبل از این گفتگو  در اجتماع دانشجویان مهندسی معدن دانشگاه یزدکه  در صبح امروز پنجشنبه ۱۶ اسفند ، برگزارشد در رابطه فعالیت های سنگ آهن مرکزی به صورت مشروح سخنانی را ایراد نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا