در نوروز، پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد

سردار تقی مهری (رئیس پلیس راهور ناجا) در مراسم چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش ارزیابی عملکرد یکسال گذشته است، اظهار داشت: در این همایش برای اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: در ۲۲ اسفند ماه رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در تهران برگزار خواهد شد و طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فرودین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای کاهش تصادفات گفت: در راستای کاهش تصادفات و با دستور سردار اشتری قرارگاه کاهش تصادفات در ناجا راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریز‌های صورت گرفته پنج استراتژی در قرارگاه کاهش تصادفات مورد نظر قرارگرفت و با تصویب توسط فرمانده ناجا به استان‌های ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد و هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی واگذار خواهد شد.

وی افزود: در بسیاری از استان‌ها شرایط تصادفات کنترل شده است و امیدواریم در سال ۹۸ با اجرای طرح نوروز ۹۸ ادامه داشته باشد.

بنا بر این گزارش، در این همایش از تعدادی از خانواده‌های شهدا و بازنشستگان راهنمایی و رانندگی ناجا تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا