"محمدعلي طالبي" در آيين افتتاح پروژه‌های موسسه نيكوكاري فاطمه الزهرا (س) تفت بر بهره‌گیری مؤثر از مشاركت خيرين و مديريت مناسب اين سرمایه‌ها براي خدمت به جامعه تأکید كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداری شهرستان تفت ،پروژه‌های موسسه نيكوكاري فاطمه الزهرا (س) تفت شامل مركز نگهداری بيماران اعصاب و روان مزمن بانوان،مركز ويژه نگهداري روزانه سالمندان  و بخش ویژه سالمندان كه به همت خيران اجتماعي به مرحله بهره‌برداری رسيده است، با حضور "محمدعلي طالبي" استاندار يزد،"جلیل عفتی" مدیرکل بهزیستی استان ، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار ، "محمد محامدی " فرماندار تفت و جمعی از مسئولین و خیرین اجتماعی افتتاح شد.
 استاندار يزد در این مراسم گفت:يكي از سرمایه‌های اجتماعي واصلی ما در استان يزد خيرين هستند كه در بخش‌های مختلف مشاركت داشته و سرمایه‌گذاری می‌کنند و اسباب خير در قسمت‌های مختلفي هستند كه جلوه بسيار خوبي از  اين مشاركت در مجموعه فاطمه الزهرا (س)شهرستان تفت ديده می‌شود.
 "محمدعلي طالبي" افزود:سرمايه خيرين در استان و كشور ما نامحدود است و از سوي ديگر آمادگي مشاركت در امر خير نيز وجود دارد اما هنر بهره‌گیری از سرمایه‌ها بعد ديگر موضوع است كه مديريت مجموعه فاطمه الزهرا به‌خوبی توانسته‌اند اين هنر را به خيران نشان دهند.
 طالبي با تأکید بر ضرورت بيشترين بهره‌برداری از كمترين درآمد و قدرداني از تسهيلگران مشاركت مردم در امور خيريه به‌ویژه اداره كل بهزيستي استان خاطرنشان كرد: اميد است شاهد تداوم اين حرکت‌های ارزشمند باشيم و با فراهم نمودن فضاي حضور خيرين در موضوعات مختلف اجتماعي با اولویت‌بندی دغدغه‌ها جامعه را از خدمات مؤثر بهره‌مند سازيم.
 لازم به ذکر است سه بخش بستری بیماران روانی مزمن زن با زیربنا يك هزار و 300 مترمربع ، ظرفیت پذیرش 65 نفر و بااعتباری بالغ‌بر ۱۰میلیارد ریال توسط خیرین ساخته‌شده و حدود 10 نفر فرصت شغلی به همراه دارد.
 بخش نگهداری روزانه سالمندان نيز با زیربنا دو هزار و 740 مترمربع و ظرفیت پذیرش 80 نفر؛ که جهت راه‌اندازی این بخش مبلغ 30 میلیارد ریال توسط خیرین برای ساخت و مبلغ ۳۵۰میلیون ریال از سوی موسسه برای تجهیز هزینه شده و  6  فرصت شغلی نیز فراهم آمده است.
 گفتني است بخش ویژه سالمندان(VIP) با ایجاد 6 سوئیت، اعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد ریال و ایجاد 8 فرصت شغلی نيز ظرفيتی جدید به موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) تفت افزوده است كه با حضور استاندار يزد افتتاح و به بهره‌برداری رسيد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا