معاون باشگاه استقلال گفت: نه تنها من بلکه هیچ شخص و ارگانی در باشگاه به دنبال عوض کردن سرمربی نیستند.

 

علی خطیر بعد از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل پارس‌جنوبی، گفت: از این پیروزی خوشحال هستم و این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه او هفته سختی را پشت سر گذاشت عنوان کرد: نه تنها من بلکه این مسئله برای باشگاه و خود بازیکن هم بود، اما در نهایت همه دیدند تخلفی وجود نداشت و فشاری از جایی وارد نشد. این مجوز قانونی بود و فدراسیون و سازمان لیگ در نهایت متقاعد شدند مجوز را صادر کنند.

معاون باشگاه استقلال در رابطه با شایعاتی که در مورد رقم بالای آزادسازی پاتوسی مطرح شده است، اظهار داشت: این مسئله شایعه است، رقم آزاد شدن بسیار پایین‌تر از ارقامی است که مطرح می‌شود.

وی در مورد اینکه شفر اعلام کرده برخی در باشگاه استقلال به دنبال برکناری او در هفته سوم لیگ برتر بودند، عنوان کرد: نه تنها من بلکه هیچ شخص و ارکانی در باشگاه دنبال عوض کردن سرمربی نبودند.او مربی فوق‌العاده خوبی است و سال قبل تیم خوبی درست کرده بود و امسال هم در حال ساختن یک تیم خوب است.

وی در پایان در رابطه با اینکه اختلافاتی در باشگاه استقلال وجود دارد؟ تصریح کرد: هیچ اختلافی نیست، اختلاف نظر در همه جا وجود دارد که این مسئله کمک می‌کند وضعیت استقلال روز به روز بهتر شود.

منبع: فارس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا