جلسه هماهنگی کمیته تخصصی اطلاع‌ رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد ویژه نوروز 98، چهارشنبه یکم اسفند ماه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و اعضای این کمیته در محل اداره‌کل میراث ‌فرهنگی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ "سید مصطفی فاطمی" در این نشست گفت: این جلسه به ‌منظور ایجاد همکاری و تعامل هرچه بیشتر بین دستگاه ‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات در نوروز 98 برگزار شده که امید است امسال فعال‌تر و گسترده‌تر از سال‌های قبل عمل کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: تدابیر لازم برای اطلاع ‌رسانی گسترده فعالیت‌ ها و اقدامات اعضای ستاد باید توسط اعضای این کمیته اندیشیده شود و هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

فاطمی، راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی را یکی از راه‌ های ماندگاری آن‌ ها در استان برشمرد و اظهار کرد: چاپ و توزیع انواع اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، فعالیت‌ های صداوسیما در این زمینه، راه‌اندازی و فعالیت مراکز اطلاع‌رسانی و همچنین فعالیت‌ های تبلیغاتی سایر اعضای این کمیته از موارد حائز اهمیتی است که برای نیل به این هدف ما را یاری خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در پایان با بیان اینکه امسال همانند سال های گذشته تصمیم به استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی فرهنگی شاخص استان داریم، گفت: تهيه بروشور و نقشه هاي اطلاع رساني ويژه نوروز به صورت يكپارچه و هماهنگ انجام شود و دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي مختلف از انجام فعاليت هاي پراكنده در اين حوزه خودداري كنند.

در این جلسه هرکدام از اعضای کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌ های صورت گرفته و در دست اجرا برای نوروز 98 بر گسترش فعالیت‌ ها و اقدامات تبلیغی و اطلاع‌رسانی تأکید و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

گفتنی است: ساماندهی اسکان مسافران نوروزی، طراحی اپلیکشن گردشگری ویژه نوروز، طراحی شعار و لوگوی متحد برای نوروز 98 و یکسان سازی و ساماندهی بروشورهای معرفی شهر میراث جهانی یزد از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا