فرماندار بافق در بازدید از مزرعه پرورش مرغ بومی تخم گذار شایان کویر این شهرستان، پیرامون رفع دو مشکل بازاریابی فروش و بسته بندی محصولات این واحد ها قول پیگیری داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق به همراه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و برخی دیگر از مسئولان شهرستان از مزرعه پرورش مرغ بومی تخم گذار شایان کویر بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: در چند سال گذشته سه مزرعه پرورش مرغ های بومی تخم گذار در بافق ایجاد و راه اندازی شده است.

محمد زاده رحمانی افزود: دو مشکل اساسی این واحد ها  بسته بندی محصولات و بازاریابی فروش تولیدات است.

وی با اشاره به پیگیری جهت رفع این مشکلات اضافه کرد: از طریق اداره کل دامپزشکی و جهاد کشاورزی استان پیگیری می شود تا مساعدت نمایند این واحد ها به استانداردها و شاخص های نظام دامپروری وپرورش طیور نزدیک شوند و در روند پاسخ به استعلامات و مجوزهای لازم تسهیل و تسریع ایجاد شود تا در فروش و ارسال محصولات به خارج شهرستان هم مشکلی نداشته باشند.

گفتنی است مزرعه پرورش مرغ بومی تخم گذار شایان کویر بافق با ظرفیت 12 هزار قطعه هم اکنون با نیمی از ظرفیت خود توانسته زمینه اشتغال 4 نفر را فراهم نماید.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا