پروژه گندله سازی 5 میلیون تنی شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ پروژه گندله سازی و انباشت و برداشت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با حضور "‌رضا رحمانی" ‌وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت دولت تدبیر و امید، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد،‌ "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "‌حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد سلیمانی" ‌امام جمعه بافق، "‌محمدرضا صباغیان"‌ رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم بافق در مجلس، ‌"سیدابوالفضل موسوی" ‌نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، "‌عباس حیدری" ‌مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، ‌"‌محمد زاده رحمانی" ‌فرماندار بافق و جمعی از مسئولان استانشد.

این پروژه یکی دیگر از طرح های زنجیره فولاد این مجتمع است که با ظرفیت تولید 5 میلیون تن در زمینی به مساحت 200 هکتار اجرا می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیأت همراه همچنین ضمن بازدید از کارخانه نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، در جریان روند عملیات پروژه کارخانه احیاء مستقیم این مجتمع نیز قرار گرفتند.

شایان ذکر است کارخانه نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به عنوان نخستین طرح زنجبره فولاد این مجتمع در سال 1394 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون انواع میلگرد آجدار و ساده در این کارخانه تولید و علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، به سایر کشورها صادر می شود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا