همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افتتاح سامانه ی BTS تلفن همراه مزرعه میرها پروژه های مخابراتی همراه اول شهرستان اردکان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- در مراسم بهره برداری از این پروژه ها که با حضور طالبی استاندار یزد، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان، مقیمی فرماندار، زارع سرپرست مخابرات یزد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل مخابرات آیت الله خاتمی برگزار شد، 12 پروژه مخابراتی به بهره برداری رسید.

زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد در این آیین گزارشی از عملکرد مخابرات اردکان و پروژه های در دست افتتاح این شهرستان بیان کرد و افزود : 12 پروژه مخابراتی و همراه اول در شهرستان اردکان با اعتبار 25 میلیارد 925 میلیون ریال ها در مسیر خدمت رسانی به مردم و با هدف تقویت زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی افتتاح شد. زارع این پروژه ها را شامل پروژه های فیبرنوری سایت BTS، تاسیس کافو نوری مرکز آیت الله خاتمی ، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی ساغند-چادرملو – خرانق و چک چک-هامانه، افزایش تکنولوژی G2 و G3 بیان کرد.

وی از دیگر پروژ ها را اجرای فیبر نوری سایت BTS چوپانان، فیبر نوری تاسیس سایت BTS مزرعه میرها و شهید اقبال، افزایش تکنولوژی دیلم و TV خرانق و همچنین پروژه توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی در سطح شهرستان اردکان دانست.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا