جشن چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه با بارش باران رحمت الهی با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، مسئولان و مردم پر شور و حماسه آفرین دارالعباده یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه جشن چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه با بارش باران رحمت الهی با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "حجت ‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری" قائم مقام مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور‌، مدیران و مسئولان استان و اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد از میدان آزادی، میدان آیت الله شهید بهشتی(‌ره) و چهار راه بعثت به سمت میدان تاریخی امیرچخماق یزد برگزار شد‌ و مردم و مسئولان استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.


راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلف انقلاب


استاندار یزد که همگام با مردم حماسه آفرین استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشت در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد و تعدادی از اهالی رسانه استان در مسیر این راهپیمایی باشکوه، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور و مشارکت مردم در همه صحنه‌های انقلاب و بزرگ ترین جشن ملی ماست.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: این حضور پیام بسیار روشنی برای همه ازجمله دشمنان خارجی انقلاب دارد ‌که این وحدت و انسجام را ببینند، در برنامه‌های خودشان و توطئه‌هایشان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدیدنظر کنند و بدانند که این مردم بعد از گذشت ۴۰ سال همچنان پایبند اهداف و آرمان های انقلاب هستند.
وی افزود: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی پیام داخلی نیز دارد که ما می توانیم انسجام و وحدت داشته باشیم و در کنار هم برای آینده کشور و رفع مشکلات با اتحاد، ‌همدلی و انسجام بیشتر حرکت کنیم.
طالبی خاطرنشان کرد: مردم استان یزد همچنان وفادار به آرمانها و اهداف اولیه انقلاب هستند، اگر زمینه حضور وحدت بخش و انسجام بخش آنها فراهم شود همه در کنار هم و در یک صف واحد با یک هدف مشترک ‌که اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به آرمان‌های انقلاب ‌و امام عظیم الشان و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، به صحنه خواهند آمد.
عالی ترین مقام اجرایی استان ‌گفت: شرایط امروز کشور و شرایط سختی که فراروی ملت ماست قابل مقایسه با هیچ مقطع ‌زمانی دیگری نبوده و نیست اما بسیار خوشحالم از اینکه مردم درک درست و دقیقی از این شرایط دارند و همین بهترین قوت قلب برای مسئولان است، وقتی آنها می بینند مردم با وجود همه مشکلات می آیند و پای آرمان‌هایشان ایستاد‌ه اند و مقاومت می کنند و در مقابل مشکلات امیدشان به آینده را از دست نداده و نمی دهند خالصانه و خاشعانه برای رفع مشکلات مردم تلاش شبانه‌روزی می‌کنند.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: از این حضور و مشارکت گسترده مردم درس بگیریم و همچنان در همه صحنه ها با وحدت و انسجام حرکت کنیم، مطمئن باشیم در صورت حفظ چنین انسجامی می توانیم از مشکلات فرارو به راحتی عبور کنیم و امید داشته باشیم به شرایط بهتری که انشاالله در آینده پیش روی ملت ایران گشوده خواهد شد.
گفتنی است در پایان مراسم، قطعنامه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ در ۸ بند توسط "سعید زارع" دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت شد ‌و راهپیمایان و مردم حماسه آفرین استان با سردادن شعار الله اکبر بندهای آن را تایید کردند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا