فردا همزمان با راهپیمایی 22 بهمن کلیه اعضا و امدادگران هلال احمر برای بهتر برگزار شدن این راهپیمایی در مراسم حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با صدور پیامی با تبریک ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم استان یزد و تمامی اعضا و پرسنل هلال احمر برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : ۲۲ بهمن سرآغاز رهایی ملت ایران از زیر چنگال‌ استعمارگران و طلیعه پیروزی حق بر باطل به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی ملت رشید و دلاور ایران و شهیدان گلگون کفنی است که با  شهادت خود درخت انقلاب را به بار نشاندند. در زمانی که منطقه خاورمیانه در شرایطی حساس بسر می برد و در حالیکه استکبار جهانی در برابر جبهه مقاومت در میدان نبرد عراق و سوریه، دست خالی بیرون آمد، حضور مردم  قهرمان و شهیدپرور استان یزد بیانگر عمق وفاداری قلبی آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب و پاسداشت خون مقدس شهیدان است. شهیدانی که با خون سرخ خود راه پیروزی را بر ملت ایران هموار کردند و درس ایستادگی در برابر ظلم و ستم و مبارزه با باطل را به ما آموختند.

فردا روز میعاد عاشقان انقلاب و ولایت و پیمان دوباره با شهیدان و امام شهیدان و مقام معظم رهبری است. روز نمایش قدرت، صلابت و اقتدار ملت ایران به جهان. فردا همه می آییم

حرازی زاده گفت : سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر به ملت شریف ایران بویژه کارکنان و اعضا جمعیت هلال احمر  تبریک و تهنیت می گویم و از عموم مردم بزرگ و شریف ایران برای حضور با شکوه در این مراسم دعوت به عمل می آورم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان داشت: در تمام شهرستانها و مرکز استان امدادگران این نهاد در بین راهپیمایان با آمادگی ارائه خدمات کمک های اولیه و چندین آمبولانس حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: در این روز تمامی امکانات سبک، نیمه سنگین و سنگین جمعیت هلال احمر آماده بهره گیری در حوادث احتمالی خواهند بود در کنار آن تمامی پایگاه های امداد جاده ای و کوهستانی ثابت این نهاد و همچنین تیم واکنش سریع نیز در آماده باش کامل قرار خواهند داشت تا اگر حادثه ای در حوزه استحفاظی آنها رخ دهد به فعالیت بپردازند

این مقام مسئول در پایان شماره 112 را آماده دریافت گزارشات مردمی از وقوع حوادث اعلام کرد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا