موبد اقلیت زرتشتیان روستای مزرعه کلانتر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به فرماندار و بخشدار مرکزی میبد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، "حسین فلاح" فرماندارمیبد در آستانه 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موبد اقلیت زرتشتیان روستای مزرعه کلانتر از توابع بخش مرکزی را به حضور پذیرفت.

موبد اقلیت زرتشتیان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای مزرعه کلانتر در دیدار و با حضور در دفتر فرماندارمیبد، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حسین فلاح و بخشدار مرکزی شهرستان تبریک گفتند.

فرماندارمیبد در این دیدار گفت: انقلاب برای همه ایرانی‌های عزیز منشأ خیروبرکت بوده است و همه با آگاه بودن به برکات انقلاب ازجمله امنیت همیشه درصحنه هستند.

حسین فلاح با اشاره به گازرسانی‌ها، روشنایی جاده‌ها و فعالیت‌های دیگری که انجام‌شده، بیان کرد: همکاری و همراهی اقلیت‌های مذهبی که شهدایی هم تقدیم انقلاب کرده‌اند ستودنی و قابل‌تقدیر است.

فلاح تصریح کرد: به برکت ثبات و امنیتی که حاکم است همه فارغ از لباس و مذهب همیشه همدوش هم در مواقع بحرانی مانند سیل، زلزله و جنگ در کنار هم بودیم و خواهیم بود.

بخشدار مرکزی میبد نیز به دو بانده شدن جاده روستای مزرعه کلانتر اشاره کرد و افزود: آسفالت جاده کنار کاشی ماهان نیز که زیرسازی آن انجام‌شده در دستور کار قرارگرفته و حمایت‌های فرمانداری را می‌طلبد.

محمدجواد احمدی با تشکر از همکاری دهیار مزرعه کلانتر، دیگر اقدامات در دستور کار را احیاء بافت فرسوده روستای مزرعه کلانتر عنوان کرد.

در پایان این دیدار اقلیت زرتشتیان روستای مزرعه کلانتر از فرماندار و بخشدار مرکزی میبد به خاطر اقدامات انجام‌شده برای آن‌ها قدردانی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا