مسئول اجرایی دفتر حوزه معاونت فنی عمرانی شهرداری رفسنجان از احداث بوستان ملت در شهرک جهاد رفسنجان خبر داد.

امین حسینی سه شنبه شب در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهری رفسنجان از احداث بوستان ملت در شهرک جهاد خبر داد و گفت: این بوستان در فضایی به مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع احداث خواهد شد و در حال حاضر مطالعات طرح در حال انجام است.

وی بیان کرد: این بوستان شامل فضای سبز، فضای بازی برای کودکان و فضای ورزشی خواهد بود و اهالی این شهرک می توانند از آن بهره مند شوند.

مسئول اجرایی دفتر حوزه معاونت فنی عمرانی شهرداری رفسنجان در حاشیه بازدید از پروژه احداث محور گردشگری در خیابان بنفشه توضیح داد: برای احداث این محور گردشگری آسفالت قبلی خیابان بنفشه جمع‌آوری شده، پیاده‌رو سازی وکف‌سازی و جدولگذاری دو طرف در برنامه است و قرار است خیابان به جای آسفالت از سنگ‌های منظم فرش شود.

حسینی افزود: حدود یک هزار متر طول عملیات جدولگذاری بوده و سه هزار و ۲۰۰ متر مربع کف‌سازی خیابان است و هزینه‌ای حدود یک میلیاردتومان تا اتمام کار برآورد می‌شود.

محور گردشگری خیابان بنفشه در جوار حصار قدیمی شهر رفسنجان در حال احداث است.

ایستگاه اتوبوس فانتزی با طرح رادیو که در راستای جاذبه مبلمان شهری احداث شده و ۳۵ میلیون تومان هزینه در برداشته هم مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

این رادیو روی موج اف ام تنظیم شده و مسافرانی که منتظر اتوبوس خط واحد هستند برنامه‌های رادیو رفسنجان را می‌شنوند.

کف‌سازی و آبنمای پل فجر که با اجرای آن نمای زیبایی به این پل پرتردد داده است نیز مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت که این پروژه با هزینه ۵۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است./ مهر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا