رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر برنامه‌های اداره متبوع خود در ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، ولی‌الله حفیظی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با اشاره به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اهمیت این رویداد مهم را یادآور شد و اظهار داشت: جلسه هم‌اندیشی کتابداران با هدف برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان برگزار و پس از بررسی و تجمیع نظرات کتابداران مقرر شد که برنامه‌های فرهنگی دهه فجر امسال در دو سطح برنامه‌های شهرستانی و کتابخانه‌ای به مرحله اجرا درآید.

حفیظی، برگزاری مسابقه کتابخوانی «وصیت‌نامه امام خمینی(ره)» با مشارکت ادارات شهرستان و کتابخانه‌های عمومی را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در ایام بزرگداشت دهه فجر در سطح شهرستان برشمرد.

وی دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نواخته شدن «زنگ انقلاب» در یکی از مدارس شهرستان، برگزاری نشست کتاب‌خوان اختصاصی ویژه بانوان، برگزاری جشن انقلاب، نشست قصه‌گویی ویژه کودکان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر و خاطره‌گویی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان را از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا