رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: دوره های آموزشی با رویکرد افزایش آمادگی مردم در برابر مخاطرات و حوادث غیرمترقبه توسط مربیان این جمعیت درسطح شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد افزود: در راستای حساس سازی همگانی برای ارتقای آمادگی مواجهه با مخاطرات و زمینه سازی تغییر نگرش عموم مردم این جمعیت برنامه های آموزشی فشرده و گسترده ای را درسطح شهرستان باهمکاری مربیان در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس ماموریت های اصلی هلال‌احمر  آموزش همگانی مردم، توسعه اعتماد اجتماعی و شبکه امداد و نجات است که تلاش می‌شود برای ارتقای آموزش همگانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در مواجهه با بلایا تلاش بیشتری انجام شود.

این مسئول ادامه داد: در بحران هایی مانند زلزله باید آموزش های لازم به عموم مردم ارائه شود و در این راه به سرمایه گذاری جدی مادی و معنوی نیاز داریم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: هلال احمر نقش محوری در تعریف ذاتی مسئولیت آموزشی دارد و در این راستا با کسب آمادگی های لازم می توان بحران را مدیریت کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا