فرماندار بافق گفت: طی ۵ سال آینده مدارس و ادارات بافق نوسازی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛  محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه سفر یک روزه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به شهرستان بافق در جمع خبرنگاران گفت: سقف اعتبارات نامحدود است، اما طی قول‌های داده شده در مدت ۵ سال آینده آموزش و پرورش و ادارات شهرستان نوسازی کامل شوند.

زاده رحمانی با بیان اینکه جایگاه بافق در جدول اعتبارات تملک دارایی‌ها ضعیف و پایین است افزود: با احتساب جمعیت، موقعیت، قدمت، محرومیت ها، پتانسیل و کمبود‌های بافق هیچ کدام با میزان اعتبارات تملک دارایی تخصیصی به شهرستان همخوانی ندارد.

وی هدف از دعوت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد پیرامون حضور در این شهرستان را آشنایی با مسائل و مشکلات زیرپوست شهر بیان کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم جایگاه بافق در سال آینده را در جدول توزیع اعتبارات استان ارتقاء دهیم.

زاده رحمانی آموزش و پرورش و ادارت شهرستان را در تخصیص اعتبار در اولویت قرار داد و تصریح کرد :اعتبارات مشخص نیست، اما بسیاری از مدارس بافق فرسوده هستند که در نوبت تخریب و بازسازی قرار گرفتند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات ادارات شهرستان افزود: تعدادی از ادارات در ساختمان‌های استیجاری، موقوفی و یا فرسوده هستند که باید در برنامه تخصیص اعتبارات قرارگیرند تا مشکل حل شود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا