رئیس اورژانس ۱۱۵ استان یزد از راه اندازی سیستم بی سیم دیجیتال در شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ احمد دهقان رئیس اورژانس ۱۱۵استان یزد در نشست با فرماندار بافق گفت:پروژه سیستم بی سیم دیجیتال شهرستان به شبکه بهداشت و درمان تحویل داده شده است و طی چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

دهقان تسهیل ارتباطات در حوزه پیش بیمارستانی را یکی از مزیت‌های این طرح برشمرد و افزود:کیفیت عالی صدای بدون نویز با تکنولوژی دیجیتال در کل محدوده زیر پوشش، امکان مانیتورینگ متمرکز کل شبکه، مدیریت بی سیم ها، ضبط مکالمات و گزارش گیری، پشتیبانی از GPS و سهولت مکان یابی ماهواره‌ای تمامی بی سیم‌ها بدون هزینه جاری و استاندارد بالای محیطی از دیگر مزایای این سیستم است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به اینکه بافق در حوزه خودرویی مشکل زیادی ندارد گفت: دو آمبولانس تا بهمن ماه تحویل اورژانس ۱۱۵بافق داده می‌شود.

دهقان با بیان اینکه شهرستان بافق نخستین شهرستان است که تمام پایگاه‌های برنامه ششم توسعه دولت در آن تعیین تکلیف شده است تصریح کرد:مشکل پایگاه سیریز حل شده است و قرار شده که عملیات احداث آن طی یک هفته آینده آغاز و در سال آینده راه اندازی شود.

وی بر لزوم توجه ویژه به فوریت‌ها در شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: در حوزه اورژانس تمامی خدمات رایگان است و هیچ هزینه‌ای در حوزه پیش بیمارستانی از سوی بیمار پرداخت نمی‌شود.

پیگیری احداث ساختمان مرکزی اورژانس و مرکز فوریت‌های بافق از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا