نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای پرداخت تسهیلات تلفیقی و یا یارانه سود و کارمزد تسهیلات بخش گردشگری استان یزد از منابع تخصیص یافته استانی بند «ل» ماده 28 قانون تنظیم بودجه در اداره کل میراث فرهنگی یزد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ این نشست با حضور "سید مصطفی فاطمی"مدیرکل میراث فرهنگی یزد، "محمد میرشمسی" سرپرست معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع  این اداره کل و نمایندگان بانکهای عامل و صندوق کارآفرینی امید و سایر دستگاههای اجرایی مربوطه در محل اداره کل میراث فرهنگی یزد برگزار گردید.

در این نشست بانکهای عامل در خصوص پرداخت تسهیلات تلفیقی و یا یارانه ی سود و کارمزد تسهیلات، پس از سررسید اسناد و اوراق خزانه برمبنای ضوابط و مقررات ابلاغی ذیل بند «ل» ماده 28 قانون تنظیم بودجه اعلام آمادگی نمودند و مقرر شد صندوق کارآفرینی امید استان در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش ‌های مسئولان بانک های عامل و همراهی آنها در پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری و صنایع دستی استان، خواستار نگاه ویژه و همراهی در این زمینه با توجه به ثبت شهر میراث جهانی یزد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا