از فرماندارمیبد به‌عنوان رئیس شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان به‌عنوان شورای برتر توسط استاندار یزد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان که با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و «عبدالرسول عمادی» سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش در سالن کوثر استانداری برگزار شد، از "حسین فلاح" فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان میبد به دلیل اقدامات انجام‌گرفته به‌عنوان رئیس و شورای برتر با اهدای لوح تقدیر شد.

در لوح اهدایی که به امضای "محمدعلی طالبی" استاندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان یزد خطاب به "حسین فلاح" فرماندارمیبد آمده است: رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش گسترده و عمیق کسانی است که دانش، تخصص و عمر گران‌بهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرا داده‌اند. بدون شک عرصه تعلیم و تربیت برای استمرار خدمت‌رسانی به مردم نیازمند سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگاری هست که تلاش و خدمتشان چراغ راه مدیران و کارکنان این مجموعه برای سازندگی و پیشرفت جامعه خواهد بود.

در ادامه این لوح تقدیر اضافه‌شده است: بی‌تردید برترین و جاودانه‌ترین پاداش‌ها همانا خشنودی خداوند سبحان، رضایت مردم و آرامش وجدانی در سایه احساس تکلیف، خدمت صادقانه و تلاش خداپسندانه حاصل می‌شود و ازاین‌رو بر خود وظیفه میدانم از فعالیت و تلاش مخلصانه شما جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که موجبات رشد و شکوفایی ((شورای آموزش‌وپرورش استان)) را به دنبال داشته است، تقدیر و تشکر می‌نمایم. بهروزی و دوام توفیق شمارا از درگاه ایزد منان خواستارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا