جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان میبد به‌پاس خدمات ارزشمند "حسین فلاح" فرماندار این شهرستان، طوماری را امضا کردند و از زحمات ایشان تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، "حسین فلاح" فرماندار شهرستان که سال 97 را برای میبد سال ورزش نام‌گذاری کرده بود؛ پروژه‌های ورزشی زیادی من‌جمله چمن مصنوعی فوتسال ندوشن و صدرآباد، چمن مصنوعی فوتبال، نورپردازی ورزشگاه شهید چمران، تأمین اعتبار سالن ورزشی مصلی و استخر شهیدیه، تکمیل حصار کشی ورزشگاه شهدا، زمین فوتبال ساحلی، و حمایت از ورزش‌های انفرادی و... را شروع و از تیم‌های مختلف ورزشی در این عرصه حمایت‌های فراوانی کرد و همیشه و در همه‌جا و همه حال در بین ورزشکاران موجی از امید و دلگرمی برای جوانان فراهم نمود.

در همین راستا هواداران و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان میبد از جناب آقای حسین فلاح؛ فرماندار شهرستان میبد به دلیل توجه لازم جهت پیشرفت ورزش شهرستان و حمایت همه‌جانبه از تیم فوتسال صنایع میبد با امضاء طوماری از ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

متن این طومار که به امضاء حدود 400 نفر رسیده است به شرح ذیل است:

جناب آقای حسین فلاح

فرماندار خستگی‌ناپذیر شهرستان میبد

شکی نیست پیشرفت شهرستان میبد در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف مدیون تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما فرماندار دلسوز، خدوم تلاش و خستگی‌ناپذیر شهرستان میبد است.

حمایت‌های مالی و معنوی شما برای رشته‌های مختلف ورزشی اعم از ورزش‌های گروهی و انفرادی مایه دلگرمی ورزشکاران شهرستان گردیده به ثمرهٔ آن کسب مدال‌های رنگارنگ ملی و جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی در سال‌های اخیر می‌باشد.

 در این برهه از زمان که کشور بزرگ ایران گریبان گیر مشکلات اقتصادی عدیده‌ای گردیده، دست زدن به پروژه‌های مختلف ورزشی و جذب بودجه‌های متعدد خیری از توان هر مسئولی برنمی‌آید که شما به شایسته در این مسیر قدم برداشته‌اید.

پیگیری‌های مجدانه حضرت‌عالی در کسب سهمیه لیگ ۲ فوتسال کشور و حمایت‌های شما از این تیم نیز بار دیگر همه ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان را مسرور نمودید و امیدها در دل‌ها زنده گردید.

لذا ما ورزشکاران شهرستان میبد بر خود می‌بالیم و وظیفه می‌دانیم به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» به‌پاس زحمات شبانه‌روزی، از شما تشکر نموده و رجاء واثق داریم همچون گذشته برای ارتقاء جایگاه ورزش این شهرستان از هیچ کوششی دریغ نمی‌فرمایید.

"جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان میبد"

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا