معاون فرماندار بهاباد در جلسه ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بهاباد گفت: اجرای برنامه ها باید پرانرژی، امیدبخش، و در راستای تبیین خدمات نظام و اهداف انقلاب باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ جلسه ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بهاباد صبح امروز یکشنبه23دیماه97 با حضور امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مسئولین کارگروه های عضو ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد و رئیس کارگروه نظارت و ارزیابی این ستاد  در این جلسه با تأکید بر اینکه مردمی بودن برنامه ها بسیار اهمیت دارد گفت: اصل مهم نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است که باید طوری برنامه ریزی شود تا برنامه ها با محوریت مردم اجرا شود.

"محمد هوشمند" جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های این ستاد بر تعامل همه دستگاهها برای تدوین برنامه های مدون و پرهیزی از موازی کاری تأکید نمود و افزود: از اجرای برنامه های کلیشه ای خوداری و طرح های جدید و جذاب  اجرا شود.

وی با اشاره به شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی " افتخار به گذشته – امید به آینده" افزود: هیچ شأنی بالاتر از خدمت به مردم نیست و لذا اجرای برنامه ها باید پرانرژی، امیدبخش، و در راستای تبیین خدمات نظام و اهداف انقلاب باشد.

 

برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همراه با بصیرت افزایی باشد

امام جمعه بهاباد و رئیس ستاد سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بهاباد با تأکید بر ایجاد روشنگری و حرکت در مسیر پیش روی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن از هر راهی که بتواند می خواهد به انقلاب اسلامی ایران خدشه وارد کند و لذا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برنامه ها باید همراه با بصیرت افزایی باشد.

"حجة الاسلام و المسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکانی" انقلاب اسلامی را به عنوان بزرگترین تحول در قرن بیستم یاد کرد و گفت:  دستاوردهای انقلاب را باید بهتر و بیشتر از گذشته و به دور از شعار زدگی به مردم معرفی نمود.

وی افزود: امروز دشمن از طریق فضای مجازی در حال فعالیت برای ایجاد ترمیدور و سفید نمایی رفتار رژیم پهلوی و تخریب دستاوردها و ارزش های اصیل انقلاب است.  

در این جلسه مسئولین کارگروه ها اهم برنامه ها شاخص و گزارشی از اقدامات انجام شده را بیان نمودند.

برگزاری جشن های دهه فجر در مساجد شهرستان، نشست های بصیرتی، گفتمان دینی و انقلاب، نمایشگاه اسناد و عکس انقلاب، شب شعر، برگزاری همایش کوهنوری، پیاده روی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، کارگاه های آموزشی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از برخی برنامه های شاخص می باشد.

گفتنی است در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان دو ستاد فرعی در بخش آسفیچ و مرکزی و 19 کارگروه ذیل این ستاد تشکیل شده است.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا