مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تمامی تلاش و اختیارات خود برای کاهش پروسه اخذ استعلامات به کار بگیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس؛
هدف گذاری ما برای سال ۹۸ افزایش سطح زیر کشت گلخانه ای شهرستان است/مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تمامی تلاش و اختیارات خود برای کاهش پروسه اخذ استعلامات به کار بگیرند.

به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس؛ جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات احداث گلخانه ها در سطح شهرستان طبس به ریاست سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه و با حضور علیرضا خلیلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه و  مدیران دستگاه اجرایی ذی ربط برگزار شد.

در این جلسه سید مهدی طلائی مقدم بر رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان تأکید و از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با همراهی و همدلی گامی مؤثر برای توسعه و پیشرفت شهرستان برداشته و در جهت کاهش زمان پروسه اخذ  استعلامات موردنیاز، تمام اختیارات و تلاش خود را به کار گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با بیان اینکه سطح زیر کشت گلخانه ای شهرستان طبس در حال حاضر ۶.۴ هکتار است، خاطر نشان کرد:  توسعه و پیشرفت شهرستان در بخش کشاورزی یکی از اهداف سند چشم انداز توسعه شهرستان است که در همین راستا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، افزایش سطح زیر کشت گلخانه در سطح شهرستان طبس را تا پایان سال ۹۸ حداقل به میزان ۱۰ هکتار، هدف گذاری کرده ایم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا