۱۵ زمین ورزشی ساحلی تا هفته دولت سال ۹۸ در سطح شهرستان طبس احداث خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس؛ سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به همراه علیرضا خلیلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه و حسین قدیمی رئیس اداره ورزش وجوانان از مراحل اجرای پروژه مجموعه ساحلی تلخ آب بازدید کردند.

 مجموعه ورزش های ساحلی تلخ آب طبس با حمایت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان و همکاری شهرداری طبس و توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان در حال احداث می باشد. در مجموعه مذکور بر اساس طرح اجرایی علاوه بر پوشش رشته های ورزشی همچون فوتبال، هندبال، راگبی، فوتوال پیش بینی احداث زمین والیبال ساحلی با اجرای سکوی تماشاچی در جوار این مجموعه صورت پذیرفته است.

از سال گذشته براساس دستور کار ابلاغی سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تعداد ۳ زمین ساحلی در روستاهای دشتغران تپه طاق و اسفندیار احداث و به بهره برداری رسیده است که براساس پیش بینی صورت گرفته ۱۵ زمین ورزش ساحلی تا هفته دولت سال ۹۸ در سطح شهرستان با هدف توسعه ورزشهای ساحلی در رشته های قید شده احداث خواهد شد که مجموعه ورزشی تلخ آب با ظرفیت گنجایش تماشاچی بصورت ویژه جهت میزبانی مسابقات طراحی و در حال اجرا است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا