فرماندار بهاباد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در بیمارستان حکیم بهابادی ضمن تبریک روز پرستار، از زحمات پرستاران این بیمارستان با اهداء گل و لوح تقدیری تشکر و قدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، فرماندار بهاباد صبح امروز شنبه 22دیماه97 به همراه اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در بیمارستان حکیم بهابادی از زحمات پرستاران این بیمارستان با اهداء گل و لوح تقدیری تشکر و قدردانی نمودند.

"محمدمهدی خانی زاده" در بخشی از این لوح تقدیر با تبریک این روز، پرستاران را مانند نور امیدی در دل بیماران دانست و آورده است:

... پرستار با علم، حرفه، هنر بی نظیر، تخصص بی همتا، ایثار و محبت، امیدواری و شادابی را بر جسم و روح انسان برای نیل به حیات طیبه جاری می سازد و با تأسی بر سیره نائبه الزهرا حضرت زینب کبری(س)، چونان چراغی امید بخش بر تاریکی ها و لحظات دردمندانه بیماران، نور امید و سلامتی می تاباند.

فرماندار بهاباد در ادامه حضور خود در این بیمارستان، از بیماران بستری در بخش های مختلف عیادت و برای آنان آرزوی سلامتی نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا