معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد با همراهي مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهاي استانداری،فرماندار مهريز ،مدير عامل شركت گاز و مديربخش راه آهن و حمل و نقل جاده اي استان از عمليات پروژه گازرساني به روستاهاي ميانكوه بازديد كردند .

آغاز عمليات پروژه گاز رساني  به روستاهاي ميانكوه شهرستان مهريز  در تيرماه سال 97 شروع شده است این پروژه شامل 8ایستگاه تی بی اس و سی پی اس مي باشد و مدت اجرای این پروژه بالغ بر 2سال پیش بینی شده است و مبلغ پیش بینی اجراي اين پروژه حدود 200میلیارد ریال تامین شده که در فاز اول اجرایی می شود.

به گزارش يزدفردا : با توجه به موانع و مشکلات موجود و لزوم هماهنگی بیشتر براي تسريع در عمليات اجرايي  اين پروژه با پيگيري فرماندار مهريز،بازدید مشترکي  با حضور "محسن صادقيان "معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد و مسئولين دستگاههاي اجرايي  مربوطه استان و شهرستان صورت گرفت .

"سيد محمد رستگاري" فرماندار مهريز درطي سخان كوتاهي بيان كرد :درروزهای سرد زمستانی در مسیر روستا هاي فخرآباد و بنادک سادات پروژه ای بزرگ و سخت در مسیرهای سنگلاخی و کوهستانی درروستاهای شهرستان با زحمات شبانه روزی مدیر عامل شرکت شرکت گاز استان وهمت پیمانکاری و عامل اجرایی طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا مي باشد .

نماينده دولت در مهريز افزود : بازديد از کل مسیر گازسانی و مراحل تراشه برداری، حفاری، لوله گذاری و ساختن ایستگاه ها و .. انجام گرفت .

سيد محمد رستگاري باخدا قوت  به همه کارگران و عوامل مرتبط، بر ضرورت بیشتر هماهنگی و همکاری برای سرعت بخشیدن در اجرای عملیات لوله گذاری شبکه گاز طبیعی در این منطقه تاکید كرد.

 

فرماندار مهريز همچنين بيان داشت :  انقلاب اسلامي  بزرگ ما کارنامه بسیار خوبی در خدمت رسانی به مردم داشته است و اين پروژه هم یکی از حلقه های خدمتی به مردم می باشد  انشالله هر چه زودتر انجام و شاهد آسایش بیشتر و بهتر روستاییان عزیزشهرستان مهريز باشيم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا