استاندار يزد در ديدار با مدير حوزه هاي علمی سراسر كشور به توانمندي هاي ميبد به ويژه در مسائل فرهنگي اشاره و بيان كرد:فعال سازي ظرفيت هاي شهرستاني نقشي اثرگذار در توسعه استان یزد دارد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،«محمدعلي طالبي» استاندار يزد در سفر به شهرستان ميبد با «آيت الله عليرضا اعرافي» مدير حوزه هاي علميه سراسر كشور و امام جمعه شهرهاي قم و ميبد ديدار و گفت و گو كرد.
استاندار يزد در اين سفر گفت:با بهره مندي از رهنمودهاي امام جمعه محترم ميبد به عنوان يكي از شخصيت هاي برجسته و اثرگذار كشوري، تقويت همكاري نماينده مردم شريف ميبد در مجلس شوراي اسلامي و مديران شهرستاني در بخش هاي مختلف؛ استفاده از ظرفيت هاي شهرستان ميبد به ويژه قابليت هاي فرهنگي در دستور كار قرار خواهد گرفت.
«محمدعلي طالبي» افزود:قابليت هاي متفاوت و شاخصی در شهرستان ها وجود دارد كه فعال سازي آن ها در هر حوزه نقشي اثرگذار برای توسعه استان به همراه داشته و اميد است به تدريج اين قابليت ها به عرصه عمل آمده و شاهد باشيم كه هر شهرستان فعاليت هاي چشمگيري از خود به جاي بگذارد.
گفتني است استاندار يزد در سفر به شهرستان ميبد با حضور در گلزار شهداي فيروزآباد به مقام والاي شهداي گرانقدر اين شهرستان و مرحوم «حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال يحيي زاده» نماينده فقيد مردم ميبد و تفت در مجلس شوراي اسلامي با قرائت فاتحه و نثار گل اداي احترام كرد.
حضور در گلزار شهيديه ميبد ، اداي احترام و گراميداشت ياد و خاطره امام جمعه فقيد شهرستان زنده ياد آيت الله اعرافي (ره) نيز از ديگر برنامه هاي سفر «محمدعلي طالبي» به شهرستان ميبد بود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا