معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: دومین مرحله آزمون مربیان متقاضی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات در هلال احمر یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دومین مرحله آزمون مربیان متقاضی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات  در محل جمعیت هلال احمر استان، برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: با توجه به برگزاری مرحله اول آزمون مربیان متقاضی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات در ماه گذشته و نیاز مجدد شعب به مربیان بیشتر برای پوشش جامعه هدف، آزمون مذکور برای دومین بار برگزار شد که پذیرفته شدگان در صورت کسب امتیاز لازم، گواهی مربیگری دریافت می کنند.

وی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات را با رویکرد افزایش آمادگی مردم در برابر مخاطرات و حوادث غیرمترقبه دانست و اظهار داشت: در راستای حساس سازی همگانی برای ارتقای آمادگی مواجهه با مخاطرات و زمینه سازی تغییر نگرش عموم مردم این جمعیت برنامه های آموزشی فشرده و گسترده ای را درسطح استان با همکاری مربیان در دستور کار قرار داده است.

صدیقی در ادامه عنوان کرد: آموزش همگانی مردم و توسعه اعتماد از ماموریت های اصلی هلال‌احمر است که تلاش می‌شود برای ارتقای آموزش همگانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در مواجهه با بلایا تلاش بیشتری انجام شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا