به همت واحد امداد و نجات هلال احمر اردکان ، گروهی از دانشجویان دانشگاه اردکان از پایگاه امداد و نجات بین شهری خرانق بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت : واحد امداد و نجات هلال احمر شهرستان اردکان به منظور آشنایی دانشجویان با وظایف و خدمات سازمان امداد و سوانح اقدام به برگزاری یک برنامه بازدید از  پایگاه امداد و نجات جاده ای خرانق نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت : در این برنامه دانشجویان دانشگاه اردکان ضمن بازدید از این پایگاه ، با وظایف ، تجهیزات ، آشنایی با خودرو نجات و آمبولانس و فعالیت های هلال احمر در پایگاه های جاده ای از نزدیک آشنا شدند.

کمال آبادی تصریح کرد: همه افراد کانون های هلال احمر اعم از دانشجویان با مفاهیم امداد و نجات در حوادث آشنا شوند تا بتوانیم در آینده شعار «هرخانواده یک امدادگر» را محقق کنیم.

وی افزود: دانشجویان  عضو هلال احمر به عنوان امدادگران آینده این مجموعه خدمت رسان، باید با وسایل امداد و نجات و کارکرد آنها آشنا باشند تا خود به این راه تشویق شوند و در آینده بتوان از همین عزیزان در عملیات های امدادی استفاده کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا