یزد فردا: بر اثر سقوط پاراگلایدر در کمپ کویر نوردی هفت سنگ یزد؛ اکبر خانجانخانی رییس کمیته ورزش های هوایی استان یزد و یک زن گردشگر جان باختند.

 

محمد حسین تقوایی زحمتکش یزدفردا یزدفردا: دکتر احمد دهقان، جمعه شب افزود: این حادثه، ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس با اورژانس، نیروهای عملیاتی به محل اعزام شدند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از فوت شدگان 'اکبر خانجانخانی' رییس کمیته ورزش های هوایی استان بود که پس از عملیات احیا و انتقال به بیمارستان افشار یزد در این مرکز درمانی فوت کرد و نفر دوم هم که یک زن بود به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شد که او هم در این مرکز درمانی، جان باخت.

یزد فردا محمد حسین تقوایی زحمت کش حادثه سقوط پاراگلایدر در کمپ هفت سنگ یزد منجر به مرگ اکبر خانجان‌خانی

دهقان با بیان اینکه علت سقوط این پاراگلایدر هنوز مشخص نیست اضافه کرد: این گونه کمپ ها که ورزش های این چنینی بخصوص در روزهای تعطیل در آن انجام می شود فاقد کد امدادی است.
کمپ کویرنوردی هفت سنگ یزد، بعد از دروازه قرآن این شهر در مسیر جاده تهران قرار دارد.
در هر 30 تا 50 کیلومتر از جاده های اصلی استان یزد یک پایگاه اورژانس مستقر است و 53 پایگاه اورژانس جاده ای، شهری و پیش بیمارستانی در این استان فعالیت دارد.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا