سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه سرمایه اجتماعی منشأ خدمات بسیاری در آموزش و پرورش استان بوده است، خواستار بکارگیری این ظرفیت در دیگر بخش های استان شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دوشنبه شب ۲۶ آذر ماه مراسم تجلیل از ‌کارکنان و معلمان مرکز آموزشی حضرت امام حسن مجتبی(‌ع) با حضور "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "علی زینی و‌ند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، ‌"‌عباس حیدری" ‌سرپرست فرمانداری یزد، جمعی از مدیران و مسئولان استان و آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی برگزار شد.
سرپرست استانداری یزد در این مراسم به موضوع سرمایه اجتماعی و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان به خوبی از این ظرفیت بهره گرفته و می‌گیرد.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: مناسب ‌و شایسته است که این سرمایه اجتماعی را بیش از وضعیت فعلی در سایر بخش‌ها و حوزه‌های استان نیز به کار گیریم.
وی افزود: موفقیت های آموزش و پرورش استان در حوزه های مختلف از جمله تحصیلی که ۲۵ سال صدرنشینی کنکور دانش آموزان را به همراه داشته و همچنین در خدمات رفاهی و معیشتی فرهنگیان استان، مدیون همین حرکت‌هایی است که از درون آموزش و پرورش شکل گرفته است.
طالبی خاطرنشان کرد: حرکت هایی از جمله ‌ایجاد شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان یا جذب خیرین در ساخت پروژه های مختلف نشان دهنده سرمایه اجتماعی بالایی است که در آموزش و پرورش وجود دارد و این هنر مسئولان استان است که بتوانند از این توان و ظرفیت مدیران در بخش های مختلف استان نیز استفاده کنند.
گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان، اساتید و معلمان مرکز آموزشی حضرت امام حسن مجتبی(‌ع) با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا