معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند و همانگونه که در صحنه های مختلف حضوری باشکوه دارند، می طلبد به گونه ای برنامه ریزی شود تا مردم در اجرای برنامه مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ اولین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بهاباد به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور امام جمعه بهاباد، بخشداران مرکزی و آسفیچ و جمعی از مسئولین ادارات مرتبط با محوریت هم اندیشی و اعلام برنامه های پیش بینی شده از سوی استان در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد در این جلسه با اشاره نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند و همانگونه که در صحنه های مختلف حضوری باشکوه دارند، می طلبد به گونه ای برنامه ریزی شود تا مردم در اجرای برنامه مشارکت فعال داشته باشند.

"محمد هوشمند" با تأکید بر اجرای برنامه های متفاوت تر از سال های گذشته و یادآوری دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل های بعد از انقلاب گفت: امسال در چهلمین سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم؛ انقلابی که دستاوردهای چهل ساله آن با سختی های زیادی به دست آمد و لذا باید این دستاوردها و اقداماتی که در طول این سالها انجام شده است در قالب برنامه های مختلف و نوآورانه به مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

امام جمعه بهاباد هم در این جلسه بر بیان دستاوردها و ابدعات انقلاب اسلامی به مردم تأکید نمود گفت: با سرنگونی رژیم شاهنشاهی پهلوی، دوران استبداد به ویژه تحقیر و وابستگی ایران به بیگانگان از بین رفت.

حجة الاسلام و المسلمین "علی اکبر ابراهیمی بشکانی" ولایت فقیه را یکی از مهمترین ابداعات انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: تئوری ولایت برای اولین بار بود که در دنیا به این صورت گسترده مطرح شد و امروز می بینیم که ولایت فقیه تمام ایدئولوژی های مخالفت خود را گیج کرده است.

وی یکی از عوامل به ثمر رسید انقلاب اسلامی را متأثر از افکاری که در عمق و جان مردم وجود داشت عنوان نمود و افزود: اگرچه شاهد ایجاد یک سری مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از سوی دشمنان هستیم؛ اما عظمت این انقلاب غیرقابل انکار است و تا مردم پشتیبان ولایت فقیه و این انقلاب هستند با قدرت به راه خود ادامه می دهدد.

حجة الاسلام بشکانی همچنین خواستار تدریس مسائل انقلاب به افرادی که دارای قدرت تحلیل و تفهیم هستند از جمله روحانیون، معلمان و اساتید دانشگاه و حوزه و گروه های هدف خاص که با مبانی انقلاب آشنا هستند از جمله کارمندان ادارات شد.

در ادامه جلسه برنامه های ابلاغی از سوی استان مطرح و جهت بومی سازی برنامه های قابل اجرا در شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا