امام جمعه بهاباد در جلسه کارگروه اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن در جنگ نرم حتی کوچکترین فعالیت خود را با برنامه ریزی قبلی انجام می دهد و لذا برای مقابله با آن باید به محتوا اهمیت مضاعفی داشته باشیم تا برنامه ها با محتوای غنی برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ اولین جلسه کارگروه اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست امام جمعه و با حضور فرماندار بهاباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران مرکزی و آسفیچ و اعضای کارگروه با محوریت اعلام برنامه های پیشنهادی از سوی استان و مسئولین کمیته های کارگروه اجرایی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه بهاباد با تأکید بر برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید از ظرفیت روحانیت، هیأت مذهبی، مساجد و سازمان های برخاسته از بطن مردم بهره گیری شود.

حجة الاسلام و المسلمین "علی اکبر ابراهیمی بشکانی" در ادامه به بیان مطالبی در خصوص پنج محور اساسی در برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله گروه های مرجع، هدف، ابزار، شیوه ها و محتوا پرداخت.

وی باتوجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن گفت: دشمن در جنگ نرم حتی کوچکترین فعالیت خود را با برنامه ریزی قبلی انجام می دهد و لذا برای مقابله با آن باید به محتوا اهمیت مضاعفی داشته باشیم.

حجة الاسلام بشکانی افزود: در این حوزه علاوه بر نشان دادن وابستگی حاکمان طاغوتی به استکبار، در همه زمینه ها باید از جمله حوزه های سیاسی، فرهنگ، رفتارهای اجتماعی و اقتصادی مطرح شود.

وی تصریح کرد: محتواهایی همچون چگونگی آغاز حکومت پهلوی، وامدار بودن رضاخان به فرهنگ غرب، فساد فراگیر در میان درباریان، وابستگی به غرب، چپاول اموال عمومی و جنگ تحمیلی که به رغم زمان طولانی و حجم انبوه ادوات و تعداد مهاجمین کوچک شدن سرزمین ایران اسلامی را در پی نداشته است باید مد نظر قرار گیرد.

حجة الاسلام بشکانی همچنین توجه به دستاوردها و ابداعات انقلاب اسلامی را در همه زمینه ها مهم دانست.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا