مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در بازدید از مرکز توانبخشی معلولین ایرانمهر بهاباد با تأکید بر پیشگیری در جهت کاهش بروز معلولیت ها در این شهرستان گفت: ما مسئولان بایستی در جهت حل مشکلات این افراد تلاش مضاعف داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد به همراه فرماندار بهاباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی ایرانمهر(پونه) بهاباد بازدید نمود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این بازدید از مجموعه پرسنل زحمتکش این مرکز توانبخشی تقدیر و تشکر کرد و ضمن شنیدن مشکلات و توضیحات "سمانه رضایی" مسئول این مرکز، با نحوه عملکرد و ارائه خدمات توانبخشی و حرفه آموزی به معلولین کم توان ذهنی آشنا شد. 

"فخرالسادات خامسی هامانه" در حاشیه این بازدید با تأکید بر پیشگیری در جهت کاهش بروز معلولیت ها در این شهرستان گفت: ما مسئولان بایستی در جهت حل مشکلات این افراد تلاش مضاعف داشته باشیم.

همچنین در این بازدید یکی از معلولان تابلو نقاشی از اثر خودش را به مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اهداء نمود.

این مرکز توانبخشی تحت نظارت اداره بهزیستی می باشد و تنها مرکز توانبخشی در شهرستان بهاباد می باشد که در زمینه های حرفه آموزی، خدمات توانبخشی کاردرمانی و گفتاردرمانی و همچنین خدمات آموزشی از جمله در رشته های قالی بافی، عروسک سازی، نقاشی، گلدوزی، ترمه دوزی و معرق کاری را به 18 دختر توانخواه کم توان ذهنی ارائه می نماید.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا