فرماندار بهاباد در اولین جلسه کارگروه اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب گفت: امروز یکی از مهمترین وظایف مسئولان دستگاه ها و نهادهای شهرستان، تبیین دستاوردها و خدمات چهل ساله نظام و انقلاب اسلامی و مقایسه آن با دوران پهلوی برای مردم به ویژه نسل جوان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ اولین جلسه کارگروه اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست امام جمعه و با حضور فرماندار بهاباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران مرکزی و آسفیچ و اعضای کارگروه با محوریت اعلام برنامه های پیشنهادی از سوی استان و مسئولین کمیته های کارگروه اجرایی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه با تأکید بر توجه به دستاوردهای انقلاب و بیان مهم ترین برنامه های اجرایی ابلاغی از سوی استان گفت: نسل های پس از انقلاب اسلامی باید با ماهیت حکومت های قبل از جمله پهلوی و نقش دول استکباری در ایجاد آنها آگاه شوند تا بتوانند قدردان انقلاب باشند.

"محمدمهدی خانی زاده" با تأکید بر اینکه مسئولان بسیجی وار به مردم خدمت کنند و جهادی عمل نمایند گفت: امروز یکی از مهمترین وظایف مسئولان دستگاه ها و نهادهای شهرستان تبیین دستاوردها و خدمات چهل ساله نظام و انقلاب اسلامی و مقایسه آن با دوران پهلوی برای مردم به ویژه نسل جوان است.

وی استفاده از هنر و افراد پیشکسوت را روشی مناسب برای آشنایی نسل جوان از خدمات انقلاب در همه زمینه ها ازجمله سطح رفاه، عدالت اجتماعی، کمک به محرومین، آزادی بیان و اندیشه، آزادی تحصیل و اشتغال، وضعیت سلامت، بهداشت و دیگر اقدامات صورت گرفته دانست که باید اندیشمندانه استفاده شود.

خانی زاده با تأکید بر اینکه مسئولین باید با پیروی از ولایت فقیه، یاریگر اسلام و انقلاب باشند گفت: دوقطبی کردن جامعه و ایجاد اختلاف بین مسئولین از توطئه های دشمن است که سبب می شود خدمات انقلاب به درستی به مردم معرفی نشود و علاوه بر ایجاد حس بدبینی، دوگانگی مردم را در پی خواهد داشت.

حجة الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد در این جلسه به بیان مطالبی در خصوص پنج محور اساسی در برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله گروه های مرجع، هدف، ابزار، شیوه ها و محتوا پرداخت.

زینلی دبیر کارگروه اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برای این کارگروه 18 کمیته پیش بینی شده که احکام مسئولین آن به زودی صادر می شود تا مسئولین سلسله همایش ها و برنامه های خود را در قالب برنامه بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا نمایند.  

گفتنی است "افتخار به گذشته و امید به آینده" شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا