هیئت مدیره سازمان ششمین جلسه خود را روز شنبه ۱۷ آذر ۹۷ در محل سالن جلسات سازمان تشکیل داد و به بحث و بررسی در مورد مهمترین عناوین دستور کار پرداخت.

 به گزارش واحد روابط عمومی، در آغاز جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به تشریح نتایج بازدید های اخیر خود به اتفاق نایب رئیس اول از دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان های مهریز و بافق پرداخت و گفت: در حال حاضر شیوه واحدی برای اداره دفاتر وجود ندارد و در مواردی چون به کارگیری نیروی انسانی شاغل در دفاتر و مسائل مالی به صورت غیرمتمرکز عمل می‌شود و با دستورالعمل ها همخوانی ندارد.

در بررسی نحوه عملکرد دفاتر پس از رایزنی اعضای هیئت مدیره در مورد مسائل مالی دفاتر مقرر شد به زودی نشستی ویژه با مدیران و خزانه داران دفاتر نمایندگی برگزار و چاره اندیشی شود.

همچنین دکتر فلاح نایب رئیس اول سازمان در آسیب‌شناسی اوضاع دفاتر نمایندگی از ضرورت اصلاح ساختار فیزیکی نیروی انسانی، خزانه‌داری و ساختار مالی آنها در ارتباط با سازمان استان یاد کرد و افزود: تمکین دفاتر به دستورالعمل ها و هماهنگی کامل آنها با مرکزیت استان در موارد متعددی نقض شده که غیر قانونی است.

 در این جلسه دکتر سالاری با ابراز رضایت از عملکرد کمیته منتخب مهندسان ناظر گاز با مسئولیت مهندس زحمتکش نایب رئیس دوم سازمان، آن را الگویی برای سایر حوزه‌های تخصصی سازمان توصیف کرد و از برگزاری نشست‌های تخصصی با مهندسان نقشه بردار و مجریان ذیصلاح طی دو هفته آینده خبر داد.

 در این جلسه در مورد چگونگی و زمان برگزاری مجامع عمومی نوبت های اول و دوم سازمان به ترتیب در تاریخ های ۱۶ و ۲۸ بهمن ۹۷ برای بررسی عملکرد مالی سال ۹۶ و بررسی بودجه پیشنهادی سال ۹۸ بحث و تبادل نظر شد.

 در این جلسه دکتر محمد فروغی عضو هیئت مدیره نیز گزارشی از فعالیت کمیته آموزش سازمان و نشست های مشترک رئیس دانشکده عمران دانشگاه یزد برای تامین استادان ارائه کرد.

 جلسه هیئت مدیره سازمان با حضور مهندس موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و مهندس فرهمند شهردار یزد ادامه یافت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا