سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه ظرفیت های بسیار عالی در بین نابینایان و کم بینایان استان نهفته است، ‌خواستار فراهم شدن زمینه های رشد استعدادهای این قشر از جامعه شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌چهارشنبه شب ‌١٤ آذرماه مراسم جشن ویژه نابینایان و کم بینایان استان به مناسبت روز جهانی معلولان و با حضور "‌محمدعلی طالبی" ‌سرپرست استانداری یزد، "‌عباس حیدری"‌سرپرست فرمانداری یزد و جمعی از مسئولان و مدیران استان در پردیس شهیدان پاکنژاد یزد برگزار شد.
سرپرست استانداری یزد در این مراسم با بیان اینکه ظرفیت های بسیار عالی در بین نابینایان و کم بینایان استان نهفته است، ‌خواستار فراهم شدن زمینه های رشد استعدادهای این قشر از جامعه شد و اظهار امیدواری کرد: مسئولان استان بتوانند با توجه ویژه به نابینایان و کم بینایان استان، ‌گره ای از کار این عزیزان باز کنند.
"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: ‌جلسه خوبی در محل جامعه نابینایان و کم بینایان استان با هدف انجام اقدامات زیربنایی مناسب برای رفع مشکلات این قشر از جامعه داشتیم و امیدواریم با همکاری و هماهنگی دستگاه های استان و شهرداری یزد بتوانیم اقدامات خوبی را در این رابطه سامان دهیم.
وی افزود: ‌جای بسیار خوشحالی است که جامعه نابینایان و کم بینایان استان از یک تشکیلات حقوقی قوی و کاملا مسلط روی مسائل و موضوعات مختلف و مرتبط با نیازهای این افراد برخوردار است که خواست ها، مطالبات ‌و پیشنهادات عزیزان را به خوبی نمایندگی می کنند و این به مدیران استان کمک می کند که راهکارها را مورد پیگیری قرار دهند.
‌طالبی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در برگزاری این مراسم جشن، اظهار ‌امیدواری کرد: ‌با کمک شهرداری و شورای شهر در کنار دولت روز به روز شاهد موفقیت ها و درخشش های جامعه کم بینایان و نابینایان استان باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا