معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري يزد تعامل بين بخشي و تقويت نگاه نظارتي را در كنترل بازار و از سوي تمام دستگاه هاي موثر لازم دانست و گفت: يكي از اولويت هاي اقتصادي استان تامين كالاهاي اساسي و مورد نياز مردم است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،جلسه ستاد تنظيم بازار استان با حضور «علي زيني وند» معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد و اعضاي اين ستاد در سالن شهيد موحدين برگزار شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد بيان كرد: براي ساماندهي موضوعات مربوط به تامين گوشت و كنترل ورود و خروج دام در سطح استان كميته اي با حضور دستگاه هاي اجرايي موثر از جمله دامپزشكي،صنعت،معدن و تجارت،نيروي انتظامي و نماينده اي از استانداري تشكيل شود.
 «علي زيني وند» افزود:در اين كميته به صورت تمام وقت موارد مشكوك در جابه جايي دام و تامين گوشت استان حل و فصل و با سرعت نسبت به مسائل پيش رو تصميم گيري شود تا بتوان بر اين اساس از بلاتكليفي و مشخص نبودن وضعيت روزانه در اين موضوع جلوگيري كرد.
وي خاطرنشان كرد:اگر مواردي در اين كميته بر خلاف قانون و دستورالعمل هاي بهداشتي مشاهده شد و يا در بررسي هاي نهادهاي بازرسي از بازار تخلفي در عرضه و قيمت غير متعارف مشهود بود، دستگاه هاي نظارتي با جديت ورود پيدا كنند.
معاون استانداري يزد اظهار داشت:جذب و توزيع گوشت وارداتي نيز با گسترده و حجم بيشتري در دستور كار قرار گرفته  و جبران كمبودهاي احتمالي نيز در سطح ملي پيگيري مي شود.
زيني وند گفت: بر مبناي دستورالعمل هاي جديد ملي در تامين ميوه شب عيد نيز بهره گيري از تجربه هاي سال قبل به ويژه فعاليت هاي صورت گرفته در تعاون روستايي استان مورد توجه قرار گيرد و  توانمندي بخش خصوصي نيز در اين حوزه ارزيابي و فعال سازي شود تا با برنامه ريزي موثر براي تامين  ميوه شب عيد نيز با مشكلي مواجه نباشيم.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در پايان بيان كرد:يكي از اولويت هاي مهم اقتصادي استان تامين كالاهاي اساسي و مورد نياز مردم قرار گرفته است و انتظار مي رود بر اين مبنا همكاري هاي بين بخشي دستگاه هاي اجرايي و نظارتي تقويت و به شكلي منسجم هدفگذاري شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا