معاون امور دهیاری های وزارت کشور به همراه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و جمعی از مسئولین از برخی روستاهای بخش های مرکزی و آسفیچ شهرستان بهاباد بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

معاون امور دهیاری های وزارت کشور به همراه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و جمعی از مسئولین از برخی روستاهای بخش های مرکزی و آسفیچ شهرستان بهاباد بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ "سعيدرضا جندقيان" معاون امور دهیاری های وزارت کشور به همراه "محمود زارع" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و هیأت همراه در معیت فرماندار بهاباد، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سرپرست بخشدار مرکزی، بخشدار آسفیچ، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین از برخی روستاهای بخش های مرکزی و آسفیچ بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

معاون امور دهیاری های وزارت کشور در ابتدای این سفر از کمپ گردشگری روستای ده عروس بازدید و با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای احمدآباد با مردم این روستا دیدار نمود.

"سعيدرضا جندقيان" سپس از شهرک های مسکونی روستاهای احمدآباد و کریم آباد، روند احداث پروژه مشارکتی مرکز جامع سلامت احمدآباد و زمین چمن مصنوعی در حال احداث روستای کریم آباد که بزرگترین زمین چمن مصنوعی روستایی استان یزد است بازدید و ازنزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

وی در ادامه سفر خود به شهرستان بهاباد با حضور در بخش آسفیچ از بقعه متبرکه امامزادگان سیدمحمد و سیدعلی آسفیچ بازدید و طرح های های توسعه ای جنب این امامزاده از جمله احداث ورزشگاه، مجتمع خدماتی رفاهی و بازارچه محلی مطرح و پیشنهادتی برای اجرای آنها مطرح شد.

جندقيان سپس از مراحل پایانی احداث کارخانه مشارکتی کوسیلیکات سدیم آسفیچ با مشارکت بیش از 180 خانوار روستایی و همچنین سایت گیاهان دارویی روستای وحدت آباد که بیش از 40 نوع گیاه دارویی جهت تکثیر و پرورش کاشت می شود بازدید نمود.

در پایان این بازدیدها جلسه ای در محل دبیرستان امیرکبیر آسفیچ به منظور جمع بندی مشکلات مطرح شده برگزار و ضمن بررسی مشکلات مطرح شده در بازدیدهای صورت گرفته، آسفالت و اجرای سنگ فرش معابر روستایی، ضرورت استقرار ایستگاه آتش نشانی روستایی، جاذبه های گردشگری و مشکلات دهیاریهای این شهرستان مطرح و مقرر شد مکاتبات لازم از سوی معاون امور دهیاری های وزارت کشور و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برای رفع آنها انجام شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا