مدیرکل آموزش و پرورش استان با تقدیم لوح سپاس به مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد، از تلاش‌های دوست فاطمی‌ها و همکاران وی در فراهم آوردن شرایط مناسب برای مطالعه دانش‌آموزان استان قددرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، عباسعلی دانافر در لوح سپاس خود خطاب به رقیه دوست فاطمی‌ها آورده است: بحمدالله ساکنان خطه قنات و قنوت و قناعت را خصایصی است که در اعصار مختلف و در عرصه‌های گوناگون سرآمدی ایشان را موجب شده، آنگونه که در عرصه تعلیم و تربیت، پیشتازی بی‌بدیل و بلامنازع فرزندان سختکوش‌مان در رقابت‌های مختلف از جمله کنکور سراسری، در تزیین این دیار به لقب دارالعلم از سوی ولی امر مسلمین بی‌تأثیر نبوده است.

در بخش دیگری از این لوح سپاس با اشاره به صدرنشینی 25 ساله دانش‌آموزان یزدی در قبولی کنکور سراسری، آمده است: یقیناً کسب این موفقیت‌ها و تحقق اهداف تعلیم و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی، مرهون زحمات بزرگوارانی از جمله جنابعالی است که همواره آموزش و پرورش را برای دستیابی به اهداف متعالی همراهی نموده‌اند.

دانافر در پایان لوح سپاس خود خطاب به مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، از همراهی ارزشمند دوست فاطمی‌ها و همکاران وی در فراهم‌آوری شرایط مناسب برای مطالعه دانش‌آموزان استان و اعتلای فرهنگ مطالعه آنان، قدردانی کرده است.

گفتنی است، دانش‌آموزان استان یزد 25 سال پیاپی در زمینه قبولی در کنکور سراسری رتبه نخست کشور را در اختیار دارند و کتابخانه‌های عمومی نیز با فراهم آوردن شرایط مناسب مطالعاتی و زمینه‌سازی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان از منابع مفید، در این خصوص نقش مؤثری داشته‌اند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا