پاسخ مسئول روابط عمومی استانداری در خصوص برخی انتقادات مطرح شده در حوزه عملکرد روابط عمومی فرمانداری ها
به نام خدا
انتشار جدول ارزیابی عملکرد روابط عمومی فرمانداری های استان یزد که طی سال جاری عملیاتی شده واکنش هایی را در فضای مجازی به همراه داشته است که لازم دانستم نکاتی را به استحضار برسانم:
1.  جدولی که اخیرا در فضای مجازی انتشار یافته، نتیجه ارزیابی عملکرد فرمانداری ها در حوزه اطلاع رسانی در آبان ماه است و در ماههای مختلف نیز، فراز و فرود بسیاری میان فرمانداری های برتر را شاهد بوده ایم لذا نباید صرفا آن را مستمسکی برای انتقاد از عملکرد روابط عمومی برخی فرمانداری ها قرار داد.
2.  اینجانب به واسطه عملکرد و احساس مسئولیت تمامی مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها طی مدت حضوربنده در این مسئولیت، قویا از فعالیت آنان دفاع کرده و با شناخت کافی از دشواری های کار در حوزه روابط عمومی به ویژه در شرایط کنونی، صمیمانه از یکایک این عزیزان قدردانی می نمایم.
3.  مدیران محترم روابط عمومی فرمانداری های بافق و مهریز که در نقدهای مختلف از آنان نام برده شده و ارزیابی عملکرد آبانماه، مستمسکی برای تحت الشعاع قرار دادن خدمات آنان قرار گرفته است اتفاقا از موفق ترین، متعهدترین و خوش سابقه ترین مدیران حوزه روابط عمومی فرمانداری ها بوده و در دوره های مختلف نیز جزء برگزیدگان بوده اند. لذا شایسته است جانب انصاف را نگه داریم.
4.  مسئولیت هرگونه کاستی و ضعفی در حوزه روابط عمومی های استان یزد قبل از هر چیز، متوجه شخص اینجانب بوده که بدین وسیله ضمن عذرخواهی بابت همه کمبودها و نواقص موجود، پذیرای نقدها و انتقادات مختلف بوده و امیدوارم بتوانم با کمک همه اعضای محترم و نجیب جامعه روابط عمومی های استان یزد گام های موثری در این رابطه برداریم.
5.  افزایش سعه صدر مسئولان حوزه روابط عمومی در برابر نقدها قطعا از ضروریت های این حوزه خطیر است و امیدورام این گونه نقدها، این عزیزان را از ادامه مسیر روشنی که در دوره جدید، در پیش گرفته اند نا امید نسازد. بی تردید تا زمان حضور بنده در این مسئولیت، نظارت و ارزیابی از عملکرد دستگاههای زیرمجموعه تداوم خواهد یافت و خللی در این مسیر ایجاد نخواهد شد.
علی صالحی
مسئول روابط عمومی استانداری یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا